Mô tả công việc
- Provides secretarial and administrative support to the General Manager, Deputy General Manager.
- Coordinates work with other executive and support staff to ensure a high performance, customer service-oriented work environment
- Types and/or drafts memoranda, correspondence, and other documents and reports often of a highly sensitive and confidential nature;
- Ensures materials and reports for signature are accurate and complete; proofreads and checks typed and other materials for accuracy, completeness and compliance with District standards, policies and procedures.
- Schedules, prepares agenda and meeting materials and types minutes for various meetings.
- Maintains the General Manager’s, Deputy General Manager’s and calendars; coordinates, arranges and confirms meetings.
- Receives telephone calls, providing information and handling issues that may require sensitivity and use of sound, independent judgment.
- Responds to requests for information and complaints, refers matters to appropriate District staff and/or takes or recommends action to resolve the request or complaint.
- Reviews, determines the priority and routes incoming correspondence, reports, requests and instructions; handles or refers matters as directed.
- Acts as liaison in coordinating matters between the General Manager’s Office and other department heads and managers.
- Refers or recommends referral of matters to appropriate departments and staff for action and report.
- Researches and assembles information from a variety of sources for the preparation of reports and correspondence for the General Manager.
- Represents the General Manager’s office and the District on internal committees and task forces and with external groups and organizations.
- Storing and keeping all confidential information
- Preparing monthly operational results for meetings with other hotels
- Taking minutes of Department Heads /Ex.Com meeting as requested
- Performs other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Full benefit as Vietnam law
- Monthly service charge
- Duty meal
- Attractive salary
Yêu cầu công việc
Skill
- · Proficient in the use of Microsoft Office
- · Ability to type 45 WPM
- · Good communications and writing skills
- · Tasks and Project Management
Qualifications
- Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
- At least 2 years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV directly to Hoteljob or email: hiring.imperialhotel.vn
CÔNG TY CỔ PHẦN LONG SƠN – TOP 500 DN LỚN NHẤT VIỆT NAM
Đứng Số 1 Thế Giới Về Sản Xuất Hạt Điều, Đứng Số 2 Thế Giới Về Xuất Khẩu Hạt Điều.
Thị trường rộng khắp với các nước Châu âu, Châu mỹ và Châu á…
Công Ty CP Long Sơn được thành lập vào năm 2000 do các cổ đông có trên 20 năm kinh nghiệm trong ngành điều. Trải qua các năm hoạt động và phát triển, Long Sơn đã trở thành nhà sản xuất hạt điều lớn nhất Việt Nam.
Sản phẩm chính:
+ Hạt điều nhân xuất khẩu
+ Hạt điều chiên, hạt điều rang, hạt điều vỏ lụa xuất khẩu (muối hoặc không muối).
+ Dầu vỏ hạt điều (chi nhánh Long Sơn Phú Yên)
Sản phẩm của chúng tôi được cấp nhiều chứng chỉ về chất lượng thực phẩm: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, HACCP, BRC Foods 7.0, Kosher, HALAL.
Hệ thống 14 nhà máy sản xuất đặt tại nhiều tỉnh thành: thành phố Hồ Chí Minh, tỉnh Bình Phước (1), tỉnh Long An (2), tỉnh Bà Rịa Vũng Tàu (1), tỉnh Khánh Hòa (2), tỉnh Phú Yên (4), tỉnh Gia Lai (2), Bình Dương (1), Đồng Nai (1).
Ngành nghề kinh doanh
Hạt Điều - Chế Biến Và Cung Cấp
Nông Sản Công Nghiệp - Cung Cấp Và Xuất Khẩu
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành