Mô tả công việc
• Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
• Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
• Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
• Follows processes provided by the business.
• Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
Yêu cầu công việc
• Proficient in English (4 skills)
• Available to work night shifts (on-site at the company, shift hours: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00, working 8 hours per shift, with a total of 5 shifts per week, and 2 flexible days off)
• Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude
• Experience/Knowledge in IT industry skills is a must
• Customer service mindset
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary depending on experience (For freshers/junior-level positions, the gross salary ranges from 20 to 24 million, plus, the night shift allowance may lead to a gross monthly salary of over 25 million, depending on your performance in the interview. For senior-level positions, the salary is open to negotiation)
• Salary at 100% during the probationary period
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
• 30% allowance on gross salary (If the working hours fall between 22:00 and 6:00, they can be counted toward the night shift allowance) + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
• Annual Health Checkup
Công ty Cổ Phần Lucky House Việt Nam được thành lập theo quyết định số 2626/QĐUB của UBND thành phố Hà Nội ngày 03/08/1996 với tên gọi ban đầu là Công ty TMXD Đồng Tâm.
Xuất phát ban đầu là một Công ty Xây Dựng chuyên đảm nhiệm các gói thầu hoàn thiện và cung cấp vật liệu hoàn thiện bề mặt (sơn, bột bả, chất chống thấm nhập khẩu từ nước ngoài). Công ty TMXD Đồng Tâm trong giai đoạn từ 1996 - 2000 đã trực tiếp tham gia nhiều công trình lớn trọng điểm tại Hà Nội như: khách sạn Daewoo, toà nhà đại sứ Mỹ, toà nhà văn phòng của tập đoàn Dầu khí, toà nhà Vườn Hồng và hầu hết các tỉnh thành như: khách sạn Phương Đông tại TP Vinh, Trung tâm thương mại Hà Tĩnh, Sở xây dựng Tỉnh Thái Bình, Sở kế hoạch đầu tư tỉnh Thái Bình, Công ty TAV Việt Mỹ - khu công nghiệp Phúc Khánh tại Thái Bình, khách sạn Quang Dũng tại Ninh Bình, nhà máy PIC Hưng Yên, Trung tâm thương mại tại Móng Cái, Nhà máy nhiệt điện Hải Phòng, Nhà máy nhiệt điện Uông Bí Tỉnh Quảng Ninh, nhà máy SANSEI ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1996
Mission
- Lucky House với hơn 20 năm kinh nghiệm là đơn vị sản xuất, cung cấp và trực tiếp thi công hoàn thiện các công trình hàng đầu tại Việt Nam, Hiện nay chúng tôi đang hướng đến là một tập đoàn sản xuất chuyên nghiệp và đa dạng trong các lĩnh vực vật liệu xây dựng phục vụ thi công hoàn thiện.
- Với chiến lược phát triển tập trung vào chuỗi gắn kết giữa Nhà sản xuất – Mạng lưới phân phối – Đội thầu thợ, trở thành Tập đoàn sản xuất và cung cấp vật liệu xây dựng hàng đầu Việt Nam. Lấy công nghệ làm giá trị cốt lõi, Lucky House liên tục đào tạo nâng cao trình độ chuyên môn của đội ngũ nhân viên, nâng cao uy tín và năng lực cạnh tranh bằng hệ thống sản phẩm với nhiều tính năng ưu việt.