Mô tả công việc
1. Develop and implement comprehensive Destination Marketing Plan & Budget management aligned with business objectives;
2. Maintain consistent brand messaging across all marketing materials and channels. Develop strategies to enhance brand awareness and loyalty;
3. Plan, execute and manage multi channels marketing campaigns, including Digital, Social Media, Email, and traditional media. Monitor campaign performance and make data-driven adjustments to improve the outcomes;
4. Be responsibe for the creation of compelling marketing content, including blog posts, social media updates, website content, and email newsletters. Ensure all content aligns with brand and messaging and voice;
5. Conduct Market Research to identify new opportunities, understand customer needs, and stay ahead of industry trends. Analyse competitor activities and market conditions to brainstorm new & creative marketing strategy;
6. Manage online marketing which are including SEO, PPC, social media marketing, and display advertising campaigns;
7. Use analytics tools to track and report on the effectiveness of digital campaigns;
8. Monitor expenditures and return on investment (ROI) for marketing activities;
9. Work closely with sales & marketing from different internal departments and external units to ensure alignment and support for marketing initiatives;
10. Build and maintain relationships with external partners such as advertising/media agencies, vendors, businesses;
11. Lead, mentor, and develop the marketing team, fostering a collaborative and innovative environment. Set clear goals and expectations and provide regular feedback and performance evaluations (KPI);
12. Coordinate with internal Business Units in term of the co-promotion program, events and others;
13. Prepare weekly/monthly reports and submit to Director of Property Sales;
14. Other tasks and responsibilities are assigned by Director of Property Sales or upper division.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
2. Knowledge of marketing-related business practices, including advertising, market research, technology and budgeting;
3. Proficient with marketing-related software programs;
4. A history of planning successful product launches and events;
5. Effective communication skills and adaptable communication style for interacting with team members, upper management and clients;
6. Time management and organization skills for planning and executing both large and small marketing projects and initiatives;
7. Leadership skills to motivate team members and manage conflicts;
8. Analytical and problem-solving skills for coming up with ideas to increase demand for products and services;
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
CÔNG TY CỔ PHẦN MBB RETAIL là Doanh Nghiệp Việt Nam chuyên cung cấp các sản phẩm chăm sóc sức khỏe và làm đẹp, được ra đời với cốt lõi mang đến cho khách hàng Việt Nam một cuộc đời đáng sống, khỏe mạnh như slogan “A Life well lived”.
Những sản phẩm của MBB phục vụ những nhu cầu về sức khỏe và làm đẹp của mọi người, theo giá trị cốt lõi hiệu quả, an toàn, tin cậy và luôn đi cùng những cam kết:
- Tiêu chuẩn tốt nhất: Các sản phẩm MBB phát triển trên nền tảng nghiên cứu khoa học tin cậy đã được chứng minh bởi các tổ chức uy tín trên thế giới. Các nhà máy sản xuất đều là những tên tuổi lớn đến từ các quốc gia nổi tiếng về sản phẩm chăm sóc sức khỏe, đạt đầy đủ các chứng nhận ISO 9002, GMP, HACCP..v.v...
- Giữ cam kết và tận tâm: “Nói thật, làm chính xác” là lời tuyên ngôn của đội ngũ cam kết với chất lượng, nguồn gốc và truyền thông sản phẩm minh bạch đến người tiêu dùng.
- Trách nhiệm xã hội: MBB luôn cảm thấy biết ơn với sự ủng hộ, tin tưởng của khách hàng Việt Nam. Vì vậy, việc thực hiện trách nhiệm xã hội, hướng đến sức khỏe cộng đồng luôn được MBB ý thức hành động.
MBB hiểu rằng, khi cả cộng đồng được lan tỏa tinh thần vui tươi, cảm nhận được “một cuộc đời đáng sống" sẽ mang ý nghĩa lớn lao và thực tế hơn gấp nhiều lần.
Với thông điệp "A Life Well Lived", MBB sẽ là nơi bạn tìm thấy chính mình và không ngừng phát triển bản thân dựa trên môi trường làm việc hiện đại, mang nét văn hoá riêng, luôn đoàn kết giúp đỡ và chia sẻ.