Mô tả công việc
● Work on affiliate distribution system, optimize publisher recruitment and revenue per publisher;
● Working closely with Leadgen & Operations Team, ensuring customer experience
● Optimize sales funnel including recruitment, training of new staffs, preparation of scripts, preparation of sales schemes;
● Work closely as part of growth team to come up with GTM strategy, build and manage B2C sales team to hit conversion rate targets;
● Manage the team to ensure a great customer experience;
● Manage Customer Service Team , ensure good service & run renew/cross sell revenue
Yêu cầu công việc
● Strong desire to build a unicorn;
● Minimum 5 years of experience in B2C sales; experience in education, insurance, social commerce strongly preferred;
● Proven track record of managing sales team;
Quyền lợi
● Flexible working time
● Work directly with experienced Managers.
● Training and development orientation.
● Working with the young and dynamic Team.
● Directly participate in the company&039;s strategic plan development.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:30:03
Công Ty Cổ Phần Microcom Việt Nam được thành lập từ năm 2003, trải qua gần 20 năm hoạt động và phát triển, MICROCOM đã không ngừng nỗ lực phấn đấu để trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu Việt Nam trong ngành phụ kiện điện thoại. Với mục tiêu luôn đặt khách hàng làm trung tâm, tất cả vì sự hài lòng của khách hàng, thương hiệu MICROCOM ngày càng trở nên quen thuộc hơn với khách hàng - người tiêu dùng.
Tầm nhìn: Công ty hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất, phân phối, các sản phẩm phụ kiện di động.