Việc làm N&H Logistics

Cập nhật 20/08/2024 06:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ phần N&H Logistics
Regional Accountant
N&H Logistics
1 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
The Purpose of Your Role
As the Regional Accountant, you are primarily responsible for the accurate recording, tracking, and management of accounts receivable for the regional team. Reporting directly to the Regional Finance Manager, you will play a key role in managing the cash flow for the Group by ensuring timely invoicing, monitoring receivables, and following up on outstanding payments. Your efforts will be instrumental in maintaining strong client relationships, optimizing cash flow, and ensuring that the regional financial operations run smoothly and efficiently.
Your Key Responsibilities
Accounts Receivable
Preparing invoices and quotes for the regional team.
Reconciling cash receipts to invoices/accounts receivable and maintaining accounting records for sales and AR transactions.
Providing cash and AR reporting to management, including aging.
Send out SOA and assist to follow up outstanding AR balances.
Updating the commercial database for regional invoice collections
Reconciliations and Reporting
Preparation of weekly cash reporting for the management team.
Preparation of monthly bank and intercompany balance reconciliations
Administration and adhoc
Providing general admin support to the finance team including arranging signatures for documentation.
Providing supporting documentation for vendor registration and other client related documents
Ensuring compliance with relevant financial regulations and standards
Assisting with internal and external audits, providing necessary documentation and explanations.
Identifying areas for process improvement within accounts payable, accounts receivable, and reconciliation activities.
Implementing best practices to enhance efficiency and accuracy in financial reporting.
Collaborating with other regional teams to ensure accurate financial reporting and adherence to budgetary guidelines.
Preparing invoices and quotes for the regional team.
Reconciling cash receipts to invoices/accounts receivable and maintaining accounting records for sales and AR transactions.
Providing cash and AR reporting to management, including aging.
Send out SOA and assist to follow up outstanding AR balances.
Updating the commercial database for regional invoice collections
Preparation of weekly cash reporting for the management team.
Preparation of monthly bank and intercompany balance reconciliations
Providing general admin support to the finance team including arranging signatures for documentation.
Providing supporting documentation for vendor registration and other client related documents
Ensuring compliance with relevant financial regulations and standards
Assisting with internal and external audits, providing necessary documentation and explanations.
Identifying areas for process improvement within accounts payable, accounts receivable, and reconciliation activities.
Implementing best practices to enhance efficiency and accuracy in financial reporting.
Collaborating with other regional teams to ensure accurate financial reporting and adherence to budgetary guidelines.Yêu Cầu Công Việc
Who We Want
Good decision-making skills, good analytical skills, including familiarity with Microsoft Excel
Ability to communicate effectively both orally and in writing
Strong organizational skills, attention to detail and reliability
Accounting and bookkeeping experience
Bachelor Degree in Accounting or equivalent,
6+ years of working experience with 3+ years in managerial position
Solid working knowledge in Vietnam accounting principles and laws and tax laws
Excellent analytical and problem solving skills
Good command of written and spoken English
Strong interpersonal skillsChế độ bảo hiểm
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ phần N&H Logistics
N&H Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9 Trà Khúc, Phường 2, Tân Bình, TPHCM

Công Ty Cổ phần N&H Logistics ra đời với sứ mệnh là trở thành công ty công nghệ cung cấp dịch vụ Fulfillment  uy tín - chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam. Lĩnh vực hoạt động chính của chúng tôi là cung cấp dịch vụ Fulfillment ( hoàn tất đơn hàng) cho các nhà bán hàng qua E-commerce

  • Dịch vụ Fulfillment bao gồm: Cho Khách hàng ký gửi hàng hóa tại kho của chúng tôi, quản lý số lượng nhập xuất tồn bằng hệ thống phần mềm, nhận đơn hàng từ người đặt trên các nền tảng E-commerce, soạn đơn hàng, đóng gói, giao hàng đến người đặt hàng cuối cùng.
  • Khách hàng của chúng tôi là các Doanh nghiệp, Cá nhân bán hàng trên các nền tảng thương mại điện tử như Tiki, Lazada, Shopee, Tiktok,.... các nền tảng bán hàng online khác.
  • Tại N&H xác định rất rõ, sứ mệnh của chúng tôi là mang đến cho CBNV môi trường làm việc chuyên nghiệp, văn minh, đảm bảo chế độ chính sách phúc lợi cạnh tranh trên thị trường lao động, đào tạo và phát triển CBNV ngày càng hoàn thiện hơn; không ngừng cải tiến phát triển về công nghệ, dịch vụ để mang đến hiệu quả và sự hài lòng cao nhất cho khách hàng.
  • Tầm nhìn của chúng tôi trở thành nhà cung cấp dịch vụ Fulfillment trong Top 5 Nhà cung cấp lớn nhất tại Việt Nam. Vì vậy chúng tôi cần tuyển các ứng viên tiềm năng đồng hành cùng công ty.  Đến với N & H Logistics, bạn sẽ chung tay vào hành trình “Tạo dựng niềm tin và sự nghiệp từ uy tín” cho chính thương hiệu cá nhân của mình và thương hiệu chung của N&H Logistics!

Những nghề phổ biến tại N&H Logistics

Bạn làm việc tại N&H Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo N&H Logistics

N&H Logistics

Click để đánh giá