Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Organize 8D report to define rootcause and action plan for customer complaint.
- Follow 8D report action plan and check effectiveness of action before closing customer complaint on SAP system.
- Escalate to management team especially QA Manager in case action of complaint not in place and not effective.
- Customer audit onsite and participate to find root cause analysis of findings from customers.
- Quality planning regarding new product types and transferred products.
- Take responsibility for quality improvement projects from AP direction.
- Cooperate with Quality Customer in handling customer complaints.
- Support Q Segment in Intercompany complaint and verify action plan.
- APQP tracking and reporting per request together with project team.
- Customer PPAP follow up from beginning to end according to QA projects matrix.
- Coordinate and support for customer audit and track the corrective action.
- Support internal and external audit related to quality planning topics.
- Process audit & make report for nonconformity case.
- Requalification test/ Product audit (100%part measurement) as planned.
- Build up control plan and inspection plan for new projects according to QA projects matrix/
- Maintain & update current inspection plan to define the right method to control quality in production lines.
- Coordinator for FMEA meeting with coreteam related to control plan/ inspection plan topic.
- Coordinate with Q Segment for quality direction and improvement activities.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree-Technical background / Mechanical Engineering is most preferable
- Good experience in area of production quality, quality planning and quality system with at least 3 years working experience.
- Experience in project management
- Experience in handling customer's complaint, process management
- Knowledge and experience in 5 core tool (APQP, PPAP, FMEA, SPC, MSA), QC tools, 5S tool and 8D report
- Quality awareness - ISO 9001/ IATF 16949
- Proficient English
- Good communication and reporting skills
- Good computer skills especially MS-Office (advanced Excel)
- Able to work well under pressure while managing competing demands and tight deadlines.
- Minimum 3 year-working experience in manufacturing, ISO 9001 & IATF16949 system, quality production.
- ISO9001 & IATF 16949 Internal auditor certificate are required.
- Being diligent, careful and honest.
- Team working, systematic and logical approach
- Working time: Mon-Fri (8:00-16:30)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần nhựa Tiến Đạt (Tiến Đạt Plastic) được thành lập từ năm 1994, là công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất, cung cấp và xuất khẩu các sản phẩm: bao bì công nghiệp nhẹ, bao bì thiết bị điện tử, túi nilon, in bao bì bọc hàng bằng chất liệu PE, PP và HD. Khách hàng, đối tác của chúng tôi là các công ty nổi tiếng hàng đầu: Canon, Panasonic, Yamaha, Hanel, Hòa Phát, Kinh Đô…. Tiến Đạt Plastic luôn coi trọng đầu tư phát triển nguồn nhân lực là nhiệm vụ quan trọng hàng đầu. Tiến Đạt Plastic cam kết thực hiện đầy đủ các quy định của pháp luật về chế độ, chính sách đối với người lao động như: Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế, Chế độ nghỉ phép, chế độ khen thưởng, lương tháng 13… Ngoài ra, Tiến Đạt Plastic còn áp dụng nhiều chế độ, chính sách riêng nhằm thu hút, thúc đẩy và tạo sự gắn bó lâu dài của người lao động khi làm việc với Công ty. Hãy liên hệ ngay với chúng tôi. Chúng tôi luôn chào đón bạn.