Mô tả công việc
1. Sourcing
• Collaborate with internal departments to understand their purchasing requirements.
• Develop and implement sourcing strategies to identify potential suppliers for various goods and services.
• Conducting market research showcases the trends of the industry and how they might impact sourcing strategies
• Research and analyze market trends to find the best value for the company's needs.
• Implementation of Ziehl-Abegg Global Procurement Strategy.
• Negotiating price, quantity, and delivery schedules with suppliers.
• Generating quote comparisons and contributing to internal supplier selection based on the quotes.
• Set-up the supplier database, updating the approved purchase price for each group of purchased items.
2. Supplier Management
• Conduct thorough research and qualification of potential suppliers.
• Build and maintain strong relationships with key suppliers.
• Evaluate supplier performance and ensure adherence to quality and delivery standards.
• Resolving any issues or disputes with suppliers.
3. Purchasing Process
• Responsible in the sourcing process from initial research to contract finalization.
• Issue purchase orders, contract and ensure timely delivery of goods and services.
• Track and monitor supplier performance to identify and mitigate potential risks.
• Updating and maintaining records of all orders, payments, and received purchased items.
• Collect invoice, delivery note, receipt note, supporting document; check and prepare the payment request and send to Finance & Accounting team.
• Working with Finance Director to ensure that all contracts relating to product procurement contain all details of the negotiation.
• Coordinating with the delivery team and following up on delays or orders that have been rescheduled.
• Ensuring all purchased items is packaged appropriately and delivered to the correct location in a timely manner.
• Inspecting purchased items and reporting any faulty items or inconsistencies immediately.
4. Cost Optimization
• Negotiate competitive pricing with suppliers to ensure cost-effectiveness.
• Identify cost-saving opportunities throughout the purchasing process.
• Analyze market data and purchasing trends to inform cost-reduction strategies.
Yêu cầu công việc
• Bachelor degree in Business Administration, Economics or related.
• Have at least 2 years of experience in a similar position.
• Good English communication is an advantage.
• Have a high sense of responsibility and a sense of discipline.
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Xe đưa đón
Đào tạo
Với hơn 15 năm hoạt động trên thị trường, DBHOMES Việt Nam - trực thuộc sở hữu DBPlus - tự hào là thương hiệu tư vấn thiết kế và thi công sản phẩm nội thất cao cấp.Sản phẩm của chúng mình hướng đến sự hiện đại, tinh tế và có tính ứng dụng cao; mang lại giá trị sử dụng lâu dài. Những thiết kế còn cho phép khách hàng chủ động thay đổi diện mạo ngôi nhà tùy thích chỉ với vài thao tác tháo lắp đơn giản mà bất kỳ ai cũng có thể thực hiện; dễ dàng đem lại cảm giác mới mẻ cho chính nơi chốn vốn dĩ đã rất quen thuộc.Hiện tại, với nhu cầu triển khai các hoạt động Marketing, team mình cần tìm thêm 2 bạn trẻ ĐAM MÊ, NGHIỆN nội thất và mong muốn được trải nghiệm trong lĩnh vực Décor vô cùng thời thượng này.DBHOMES Việt Nam tự hào là thương hiệu tư vấn thiết kế và thi công sản phẩm nội thất cao cấp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Trở thành công ty cung cấp giải pháp nội thất hàng đầu cho quý khách từ Nam ra Bắc.Dẫn đầu trong việc thiết lập và định hình xu hướng nội thất nhà ở.Thay đổi cách thức vận hành dự án truyền thống trở nên hiệu quả nhất cho khách hàng.