Identifying and implementing strategies for increasing website traffic through organic search listings without being blacklisted.
Technical Analysis and Audit of the website.
Work directly with the Marketing Team Lead to prepare a SEO plan, timelines and priorities for individual events/performances as well as those with an institutional focus.
Handling all aspects of SEO, SMO, and different ways of link building.
Combine artificial intelligence and marketing to generate promotional content faster, get more accurate results in customer data analysis, and improve prospect experience.
Excellent communication and team player skills.
Should be expertise, self-motivated as well as carry out the assignment independently.
Assisting in the layout of web pages while required.
Should have a good understanding of the digital environment and the opportunities for using social media.
Ensure that all websites and internet properties under your influence have been technically optimized to attract and engage those visitors that closely match the agreed profile of the target audience.
Build systems and protocols internally that ensure all content is optimized across all platforms and user experiences (websites, mobile, social, video, blogs, etc)
Help set, and work to, performance indicators for SEO that everyone understands, and which complement overall marketing and business objectives.
Promote both offsite and onsite activities and the interactions that build ranking, profile, and traffic.
Branding & Marketing Materials
Assist in protecting the integrity of the company's brands and all uses.
Communicate branding guidelines to promoters and audience.
Manage and maintain the company's social media messaging with an aesthetic that is consistent with the overall company brandingBachelor degree in marketing or relevant field.
Proven 1-3 years experience as SEO Executive, Digital Marketing or similar role.
Experience in the Travel & Tourism market in general is preferred.
Knowledge of marketing digital tools (Google keyword planner, Semrush, etc) and techniques.
Excellent understanding of digital marketing concepts and best practices.
Experience with B2C social media, and SEO/SEM campaigns.
Perfect knowledge of web analytics tools (e.g. Google Analytics, Similarweb, Hotjar etc.)
Basic knowledge of creative content writing.
Basic knowledge of creative graphic design.
Analytical mindset and critical thinking.
Excellent communication and interpersonal skills.
Strong analytical skills with a goal-oriented attitude.To enjoy the full range of social insurance, health insurance under the provisions of the State.
Work in a friendly and professional environment.
To develop your skills and career sustainably with our peer coaching and internal training programs, plus opportunities for other educational activities.
Yearly site inspection trips and annual company trip.
Competitive salary and sales incentive, operation bonus, yearly incentive, with many other benefits
Trực thuộc tập đoàn DSGGroup với tên gọi Công ty Cổ phần Nội thất Đông Sài Gòn - Siêu thị mua sắm nội thất hiện đại với phương châm “uy tín là thương hiệu”. Tự hào là một trong những thương hiệu Chất lượng – Uy tín – Hiện đại về lĩnh vực sản xuất, thiết kế, thi công nội thất. Trong nhiều năm qua, Công ty Cổ phần Nội thất Đông Sài Gòn không ngừng hoàn thiện công nghệ và nâng cao trình độ chuyên môn, phát triển nguồn nhân lực nhằm mang đến cho Quý khách hàng những sản phẩm thiết kế và thi công nội/ngoại thất văn phòng, gia đình, nhà trường, công cộng… với chất lượng cao, phong cách phục vụ tận tâm, chuyên nghiệp và giá thành hợp lý. DSGGroup là đơn vị không chỉ thiết kế nội thất uy tín, chất lượng mà còn là công ty thi công nội thất hoàn thiện chuyên nghiệp. Sản phẩm Thiết kế nội thất và Thi công nội thất của DSGGroup tôn vinh không gian của bạn thêm bừng sáng.
Công ty Cổ phần Nội thất Đông Sài Gòn đã thiết kế hàng trăm dự án và công trình lớn nhỏ trên khắp các nẻo đường mà DSGGroup đã đi qua như TPHCM, các tỉnh miền Tây, Đà Nẵng, Tây Nguyên,…