Việc làm Phòng Khám Chuyên Khoa Da Liễu O2 SKIN
Cập nhật 15/03/2024 13:25
Mô tả công việc
Client Support and Relationship Management
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Revenue and Service Opportunities
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Service Level Agreement (SLA) Adherence
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Team Collaboration and Reporting
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Yêu cầu công việc
Skills:
Basic to intermediate understanding of BPO/Outsourcing operations and service delivery.
Strong interpersonal and communication skills.
Ability to support revenue generation activities.
Familiarity with data analysis tools and processes for assessing service metrics.
Experience:
2-3 years in customer success, account management, or related roles within the BPO/Outsourcing sector.
Demonstrated experience in managing client needs and supporting retention initiatives.
Education:
Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm

Thành lập với tiêu chí: "Trị Mụn Chuẩn Y Khoa" nhằm đem đến cho khách hàng phương pháp điều trị mụn khoa học, hiệu quả và đảm bảo an toàn cho làn da của bạn. Hướng đến chất lượng dịch vụ trị mụn hiệu quả đi đôi với sự an toàn cho làn da và sức khỏe, O2skin chuyên tâm nghiên cứu và điều trị các...Được Sở Y Tế cấp phép hoạt động từ tháng 2/2015, đến nay O2 SKIN đã có 6 năm kinh nghiệm điều trị mụn trứng cá chuyên sâu ở tất cả các cấp độ. Mỗi ngày O2 SKIN đón tiếp và điều trị hơn 1000 lượt khách hàng. Tính đến tháng 3/2021, O2 SKIN đã điều trị thành công cho hơn 430.000 người bị mụn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2014
Mission
-
Trung thực là giá trị cốt lõi hàng đầu của O2 SKIN. O2 SKIN cam kết luôn tư vấn trung thực về hiệu quả điều trị và chỉ tư vấn sản phẩm thực sự cần thiết cho khách hàng.
- Giúp bạn tự tin giao tiếp để thăng tiến và hạnh phúc hơn
- Đến năm 2025, O2 SKIN trở thành Hệ Thống Phòng Khám Da Liễu Chuyên Trị Mụn Hàng Đầu Việt Nam với 50 cơ sở. Mỗi ngày tiếp nhận và giúp cho hơn 10,000 bạn trẻ được "Trị Mụn Chuẩn Y Khoa".
Bạn làm việc tại Phòng Khám Chuyên Khoa Da Liễu O2 SKIN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
