Mô tả công việc
1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập với tiêu chí: "Trị Mụn Chuẩn Y Khoa" nhằm đem đến cho khách hàng phương pháp điều trị mụn khoa học, hiệu quả và đảm bảo an toàn cho làn da của bạn. Hướng đến chất lượng dịch vụ trị mụn hiệu quả đi đôi với sự an toàn cho làn da và sức khỏe, O2skin chuyên tâm nghiên cứu và điều trị các...Được Sở Y Tế cấp phép hoạt động từ tháng 2/2015, đến nay O2 SKIN đã có 6 năm kinh nghiệm điều trị mụn trứng cá chuyên sâu ở tất cả các cấp độ. Mỗi ngày O2 SKIN đón tiếp và điều trị hơn 1000 lượt khách hàng. Tính đến tháng 3/2021, O2 SKIN đã điều trị thành công cho hơn 430.000 người bị mụn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2014
Mission
-
Trung thực là giá trị cốt lõi hàng đầu của O2 SKIN. O2 SKIN cam kết luôn tư vấn trung thực về hiệu quả điều trị và chỉ tư vấn sản phẩm thực sự cần thiết cho khách hàng.
- Giúp bạn tự tin giao tiếp để thăng tiến và hạnh phúc hơn
- Đến năm 2025, O2 SKIN trở thành Hệ Thống Phòng Khám Da Liễu Chuyên Trị Mụn Hàng Đầu Việt Nam với 50 cơ sở. Mỗi ngày tiếp nhận và giúp cho hơn 10,000 bạn trẻ được "Trị Mụn Chuẩn Y Khoa".