Mô tả công việc
- Make each meal a feast for the eyes and treat for the taste buds. With your own signature flare, you’ll turn our high standards into memorable meals for every guest
- Own your kitchen – keep on top of supplies and equipment, and minimise waste
- Tell your supervisor or duty manager about any unsafe equipment, low supplies or safety incidents
- Help create a safe space by following our safety procedures and wearing necessary protective equipment
- Be cleaner than clean – meet or exceed local cleanliness and hygiene laws
- Help with washing up and other kitchen duties when needed
- Give guests a better experience by helping with any queries or advice
- Wear your uniform with pride
- Take on other ad-hoc duties when the whole team needs to pull together
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Strong – sometimes you’ll need to lift, push and pull big objects up to 50lbs (23 kg). This can involve bending and kneeling
- Literate – you’ll need a good grasp of reading, writing and basic maths
- Flexible – night, weekend and holiday shifts are all part of the job
- Compliant – as well as meeting local laws on food handling and serving alcohol, you’ll be above the minimum age required and fluent in the local language
- Articulate – a great communicator, you’ll be warm, welcoming and easy to talk to
Yêu cầu hồ sơ
Tự hào là nhà cung cấp dịch vụ phục vụ mặt đất hàng đầu tại Việt Nam, Công ty cổ phần Phục vụ mặt đất Sài Gòn – Cam Ranh (được các hãng hàng không trong và ngoài nước chọn cung cấp dịch vụ phục vụ mặt đất theo tiêu chuẩn của Hiệp hội không tải quốc tế (IATA) và tiêu chuẩn riêng của hãng. Với kinh nghiệm trong lĩnh vực phục vụ mặt đất, chúng tôi mang đến dịch vụ trọn gói cho khách hàng với uy tín, an toàn và chất lượng cao. Hãy trở thành những nhân viên phục vụ mặt đất để cùng mang đến những dịch vụ tuyệt vời cho khách hàng của chúng ta.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Chúng tôi chào đón các bạn ứng viên có đủ năng lực, trình độ và mong muốn làm việc trong môi trường quốc tế, chuyên nghiệp, thân thiện, nhiều thách thức và cơ hội. Những học viên đạt kết quả tốt theo yêu cầu của khóa đào tạo nghiệp vụ sẽ có cơ hội được tiếp nhận vào làm việc tại công ty.