· Plan and making payment remittance to suppliers according to approved application for payment, payment term in contract and cash schedule.
· Prepare receipt vouchers (RV), payment vouchers (PV).
· Update all data into accounting book
· Ensure all accounting documents are checked, cash vouchers are created and signed, and record them in proper accounting book.
· Follow staff's cash in advance and remind them release the payment.
· Prepare necessary documents for bank transfer and carry out the transfer transactions.
· Follow up the remittance confirmation, make sure of invoices and payment certificate filling.
· Follow & updating data recorded accurately into Balance Bank Account.
· Prepare sales invoice, Settlement notice & send its origin to all customers, making sure to get back green copies to the office.
· Call or send e- mails to the clients for reminding the outstanding debts.
· Follow up payment progress regularly then updating the receivable accounts to Contract Details Chart.
· Help Ha Noi Office & Da Nang Office getting the approval for PR & RFP.
· Update the Petty Cash for Ha Noi Office & Da Nang Office into our server.
· Make preparation for annual audit.
· Help to submit some necessary documents for biding requirements. University degree in Accounting / Finance or equivalent professional certificates.
· MS Office skills proficiency
·Good communication and writing in English isadvantage
·Be honest, hard-working, friendly, careful and co-operation
·Can work under pressure and additional requirement of company
·Repair management report (P&L, financial report...) for BOD on time
·Responsible for managing accounting book (BS, PL, Trial balance...)
·Responsible for managing accounting system
·Responsible for tax payment, tax declaration
·Responsible for account receivable, payable
·Co-operate with other functions in both financial and operations activities such as Forecasts, Operating Reviews, etc.
·Takes part in developing implementing and updating new policies and procedures
·Be responsible for contacting and dealing with tax/ audit authorities to solve tax/ audit issues.
· Assist with legal matters as arising.- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Được thành lập vào năm 1994 (tiền thân là công ty chuyên cung cấp gỗ tròn, gỗ xẻ, gỗ chế biến và các sản phẩm gỗ xuất khẩu, bàn ghế ngoài trời, trang trí nội thất...). Hiện nay, Tập đoàn Quốc Cường Gia Lai đã phát triển trở thành một trong những tập đoàn có uy tín trong các lĩnh vực bất động sản, cao su, thủy điện, gỗ và xây dựng.
Trải qua hơn 16 năm hình thành và phát triển ngành bất động sản, Tập đoàn Quốc Cường Gia Lai đã luôn nỗ lực hoàn thành mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản phong phú về chất lượng cũng như những vị trí đắc địa bậc nhất TP. HCM và Đà Nẵng. Quốc Cường Gia Lai tự tin vào sức mạnh và khối lượng quỹ đất đang sở hữu tại Trung tâm TP. HCM như Quận 1, 3, 7, Bình Chánh, Nhà Bè…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 1994 (tiền thân là công ty chuyên cung cấp gỗ tròn, gỗ xẻ, gỗ chế biến và các sản phẩm gỗ xuất khẩu, bàn ghế ngoài trời, trang trí nội thất...). Hiện nay, Tập đoàn Quốc Cường Gia Lai đã phát triển trở thành một trong những tập đoàn có uy tín trong các lĩnh vực bất động sản, cao su, thủy điện, gỗ và xây dựng.
Mission
- Trải qua hơn 16 năm hình thành và phát triển ngành bất động sản, Tập đoàn Quốc Cường Gia Lai đã luôn nỗ lực hoàn thành mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản phong phú về chất lượng cũng như những vị trí đắc địa bậc nhất TP. HCM và Đà Nẵng.