- Develop and Implement Quality Standards:
- Lead the creation and implementation of comprehensive quality standards for all product categories, including FMCG, fashion, electronics, and lifestyle products.
- Ensure the standards align with customer expectations, regulatory requirements, and industry best practices.
- Regularly review and update the quality standards to reflect product evolution, market changes, and emerging compliance requirements.
- Inbound Product Inspection:
- Monitor the quality of ongoing product lines in inventory, ensuring consistency in quality across all batches.
- Analyze customer feedback and return data to identify trends in product quality and adjust inspection protocols or escalate issues through the Sourcing team.
- Ongoing Product Quality Consistency:
- Monitor the quality of ongoing product lines in inventory, ensuring consistency in quality across all batches.
- Analyze customer feedback and return data to identify trends in product quality and adjust inspection protocols or escalate issues.
- Compliance and Risk Management:
- Ensure all products meet relevant safety regulations and legal requirements before being sold on the platform.
- Conduct risk assessments for new product categories and implement measures to mitigate potential quality issues.
- Customer Complaint Resolution:
- Collaborate with the customer service team to investigate and resolve quality-related customer complaints.
- Use customer feedback to refine quality standards and improve supplier quality.
- Other tasks/duties assigned by Head of Department/ Line Manager.
- Bachelor's degree in business, supply chain management, or a related field (preferred).
- 4-6 years of experience in quality control. Experience in e-commerce, retail.
- Leadership experience, with the ability to develop and lead a QC team.
- Proven ability to develop and implement quality standards for diverse product categories.
- Excellent analytical and problem-solving skills, with a focus on continuous improvement.
- Excellent communication, interpersonal abilities and collaborative attitude.
- Strong organizational and time management skills to handle multiple purchasing order and suppliers.
- Ability to work effectively in a team and adapt to changing priorities.
- High ethical standards and integrity in procurement practices.
Công ty CP Quốc tế Phương Anh tiền thân là Công ty TNHH Inox Thành Nam, được thành lập vào ngày 30 tháng 08 năm 2010. Trải qua một quá trình phấn đấu không ngừng, Phương Anh từ một doanh nghiệp quy mô nhỏ nay đã trở thành một Tập đoàn hàng đầu chuyên cung cấp các loại inox ở Việt Nam.
Phương Anh chuyên cung cấp inox dạng tấm, cuộn, ống với chủng loại và đặc điểm kỹ thuật đa dạng. Với tốc độ tăng trưởng nhanh chóng, Phương Anh đã duy trì và không ngừng mở rộng thị phần của mình ở trong nước và nước ngoài. Sản phẩm inox của Phương Anh đã có mặt tại thị trường như: Hàn Quốc, Malaysia, Ấn Độ, Pakistan, Bangladesh, Ai Cập, Thổ Nhĩ Kỳ, Italy, Hy Lạp, UAE, Ả-rập Xê-út, Syria v.v….
Với sự đa dạng về chủng loại inox như inox 304, inox 430, inox 316... chất lượng hàng đầu, giá cả cạnh tranh và dịch vụ bán hàng hoàn hảo, chúng tôi đã giành được sự hài lòng và tin tưởng tuyệt đối từ tất cả các khách hàng. Hơn nữa, nguồn cung cấp sản phẩm inox của chúng tôi là những nhà sản xuất uy tín từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Đài Loan và Trung Quốc với công suất ổn định, sản xuất trên dây chuyền công nghệ tiên tiến hiện đại và quy trình quản lý chất lượng nghiệm ngặt đảm bảo các sản phẩm đáp ứng theo yêu cầu của khách hàng.
Trong kinh doanh sản phẩm inox, chúng tôi luôn đề cao: “chữ tín”. Khi chúng tôi tin tưởng vào khách hàng của mình, họ sẽ cảm thấy được tôn trọng, tín nhiệm và sẽ sẵn sàng hợp tác lâu dài với chúng tôi. Khi chúng tôi tin tưởng vào nhân viên của mình, họ sẽ cảm thấy tự tin hơn và tận tụy hơn. Cuối cùng, khi chúng tôi tin tưởng vào mục tiêu của chính mình và khả năng thực hiện mục tiêu đó, chúng tôi tin rằng không có gì là không thể vì “Niềm tin là sức mạnh”.