Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Master the company's products, familiarize with the customer's product usage process, and understand the customer's deep needs to complete additional purchasing tasks;
Actively find and approach new customers, visit customers regularly, maintain good relationships with them; have a deep understanding of customers’ company operating process, and promptly detect and solve problems;
Ability to build and strengthen relationships with key decision makers and influencers within assigned accounts to gain deep insight and anticipate their needs
Create customer-centric account plans, develop impactful goals, strategies, and actions to ultimately identify and secure new business, retain existing business, and ensure high customer satisfaction
Proactively understand industry and market trends and best practices as well as Classin products, services and processes to maintain relevance to clients and prospects
Work with the technical team to ensure technical support and after-sales service
Work closely with the finance team to support the resolution of key invoices and follow up on key accounts receivable
Promote and participate in marketing campaigns and events
Other relevant tasks that the company requires.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's/Master's degree in a relevant field
More than 3 years of experience working in the field of large sales, with priority given to those with customer sources in related industries: such as construction services, manufacturing, finance, education, and retail;
Excellent communication and influencing skills in a sales/CRM environment
Experience in gaining key customer insights and influencing others to take action
Demonstrated ability to continuously learn on the job, proactive, and responsible;
Goal-oriented, quick learning ability, and willingness to challenge high income
Vietnamese native; Fluent in Business English; good at using Chinese is preferred but not required
SALARY & BENEFITS
Competitive pay package and incentives
Full-salary social insurance
Allowances for travelling and meeting customers
Internal activities: Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival, Tet Festival, etc. and other benefits under the provisions of the company
Young, dynamic, enthusiastic, and modern working environment
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Quốc tế TICO là Công ty hoạt động chuyên nghiệp về dịch vụ Logistics, được thành lập từ năm 2005, trụ sở tại Hà Nội và các Chi nhánh tại HCM, Hải Phòng và Đà Nẵng.
Các hoạt động chủ yếu về vận tải quốc tế bằng đường biển, đường hàng không, đường bộ, thủ tục hải quan, kho vận, Depot, NVOCC ... Là thành thành viên của các hiệp hội vận tải quốc tế WCA, FNC, IGLA, JC TRANS, …
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Theo khẩu hiệu đó, chúng tôi đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng với tốc độ cao nhất và mức giá cạnh tranh nhất, cung cấp cho khách hàng các giải pháp hậu cần tích hợp, hiện đại dựa trên kinh nghiệm, sự chăm chỉ và cơ sở hạ tầng của chúng tôi.