Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Capture data from various sources and automate/visualize trends related to digital sales, customer behavior, customer feedback, competitive landscape, operational excellence etc..
- Use data to build market, operation and business dashboards
- Use data to highlight existing and new trends (known or unknown)
- Use internal & external data sources, to identify opportunities and challenges across digital channels and related business/delivery
- Drive ‘data first’ approach across the organization.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 5+ years of work experience.
- Strong communication & presentation skills (verbally & presentations) in Vietnamese and English
- Previous experience and knowledge to collect data from various data sources and build automated/visualized dashboards
- Previous experience to use data tools (i.e. Tableau, Power BI, Qlic, Google Analytics, Databrics etc..
- Previous experience of mathematical and statistical skills to design and visualize data, commonly requiring skills such as Phyton
- Experience of best Delivery Practices including modern Agile methodologies as well as waterfall
BENEFITS
- Attractive income, competitive salary and bonus according to ability
- Bonus on Holidays and New Year (according to banking policy from time to time)Get preferential loans according to the bank's policy from time to time
- Attractive leave mode according to job rank
- Compulsory insurance according to labor law & VPBank care insurance for employees depending on rank and working time
- Participate in training courses depending on the Training Framework for each position
- Working time: Monday - Friday & Saturday morning (two Saturday mornings/month off)
- Dynamic, friendly working environment with many opportunities for training, learning and development; participate in many interesting cultural activities (sports event, talents, teambuilding activities...)
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Relia Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản thuộc tập đoàn Relia group tại Tokyo, chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review RELIA Việt Nam
Mới đổi tên công ty, là công ty bên thứ 3, ai cũng được nhận, lương rất thấp (RV)
Quy trình đào tạo chuẩn, học hỏi được nhiều công việc, mọi người hỗ trợ lẫn nhau trong công việc (RV)