Mô tả công việc
- Execute customer and competitor market survey programs
- Prepare activity plans and schedules to define specific goals and plan sales communication.
- Introduce the service features, promotions of the Restaurant to potential customers.
- Expand relationships with potential customers with food needs.
- Expanding the cultural - culinary market.
- Regularly update and report to the Hotel Manager.
- Perform a number of other functions and tasks assigned by direct management.
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal.
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge.
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Number of years of experience: Requires at least 1 year of experience in the same position at restaurants.
- Minimum position of experience: Having worked as a supervisor or manager of Sales/Marketing at a restaurant.
- Education: College graduate or above. Preference will be given to candidates with a degree in Commerce, Business, Marketing. Good-looking appearance, confident communication.
- Foreign languages: Fluent in English.
- Informatics: Proficient in using office computers (Word, Excel, Power Point).
- Skills required: Having diplomatic skills, creativity, self-confidence, dynamism, sense of responsibility, working independently and under high pressure at work. Skilled in Sales, Negotiation, Persuasion, Contract Negotiation with Customers.
Yêu cầu hồ sơ
Alpha Books được biết đến là một trong những thương hiệu hàng đầu về dòng sách quản trị kinh doanh, phát triển kỹ năng, tài chính, đầu tư… với các cuốn sách hướng dẫn khởi nghiệp, các bài học, phương pháp và kinh nghiệm quản trị của các chuyên gia, và các tập đoàn nổi tiếng trên thế giới. Sau 18 năm hình thành và phát triển, Alpha Books đã từng bước khẳng định tên tuổi của mình, đặc biệt đối với các thế hệ doanh nhân, nhà quản lý và những người trẻ luôn khát khao xây dựng sự nghiệp thành công.
18 năm, từ một công ty nhỏ thành lập bởi một nhóm tri thức trẻ Hà Nội, Alpha Books hiện đã phát triển mở rộng thương hiệu chính là Alpha Books - dòng sách quản trị kinh doanh & kỹ năng và với 5 thương hiệu con: Omega Plus - dòng sách tinh hoa về văn hóa, lịch sử; ETS - dòng sách về khoa học; Gamma - dòng sách ngoại ngữ; Sống - dòng sách tác giả Việt; Medinsight - dòng sách y học.
Bên cạnh việc sở hữu hơn 4.000 đầu sách cùng 15.000.000 bản in, Alpha Books còn thành công tiếp cận độc giả với các cuốn sách nổi bật in đậm dấu ấn trong tâm trí người đọc, điển hình như: HBR Onpoint, Quốc gia khởi nghiệp, Trí tuệ Do Thái, Phi lý trí, Tư duy nhanh và chậm, Tiểu sử Steve Jobs, Thiên nga đen, Chiến lược đại dương xanh, Phù thủy sàn chứng khoán,..