Việc làm Hải Đăng

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT THỰC PHẨM HẢI ĐĂNG
Purchasing Officer/ Nhân viên thu mua
Hải Đăng
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Assist Purchasing manager oversees the operation of purchasing department of the hotel. To liaise with supplier on timely delivery

 Ensure 3 quotations are received for all purchases.

 To sought for new suppliers and cheaper products when available.

 To prepare weekly market prices comparison for all market list products.

 To negotiate the best price for hotel

 To ensure all purchased orders are approved by the authorised person before proceed order to supplier.

Prepares all necessary documents and input of prices to MC systems

 Maintains filing system for product information and price comparison etc

 To ensure comparison prices are correctly and timely updated into the MC system

 To ensure long outstanding delivery Purchase Order are follow-up with supplier and to follow-up with supplier for immediate delivery.

 To prepare record and list of operating equipments purchased and for future replacement.

Constantly review of market prices on daily market list and store items to ensure the supplier do not over charge the hotel.

Review products with Departments Heads and Director of Finance for alternative replacement products to reduce costs.

Review and approve Purchase order to ensure supplier, purchase products and pricing are accurate.

Monthly review of supplier performances of suppliers and prices of all general store, beverages store and dry stores item including hotel printing/stationary items.

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

 Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service

 Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems

 Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis

 Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction

 Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

 Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.

 Communicate effectively with guests, co-workers and the manager

 Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position

 Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment

 At all times projects a favourable image of the Hotel to the public

 Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives

 Attends work on time as scheduled

 Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

 Two years experience at the same position in hotel purchasing department.

 High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred

 Basic communication English

 Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

 Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee

 Ability to multitask and work well under pressure

 Basic computer skills in MS Office.

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
O2-7 (thuộc nhà xưởng O1), Đường 1B, khu xưởng KIZUNA 3 Mở Rộng, Khu K1, Khu công nghiệp Tân Kim Mở Rộng, Thị Trấn Cần Giuộc

Công Ty CP SX Thực Phẩm Hải Đăng là một trong những công ty thực sự uy tín tại thị trường Việt Nam và quốc tế, chuyên sản xuất thực phẩm luôn đảm bảo về chất lượng, nguồn gốc các sản phẩm theo tiêu chí ngon, sạch, dinh dưỡng tốt và các sản phẩm tiện ích cho đời sống.
- Hải Đăng không ngừng nỗ lực tìm tòi sản phẩm có nguồn gốc đảm bảo chất lượng nhằm mang lại lợi ích thiết thực cho cộng đồng, đóng góp nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống và xã hội.
- Giá trị cốt lõi:
+ Tin tưởng: xây dựng uy tín và sự tin cậy cao trong mọi hoạt động. Nhân viên tin tưởng, khách hàng và đối tác tin tưởng.
+ Tôn trọng: tôn trọng khách hàng, tôn trọng đối tác, tôn trọng công ty, tôn trọng đồng nghiệp, tôn trọng bản thân.
+ Chất lượng: luôn đảm bảo chất lượng tốt nhất của nguồn nguyên liệu, chất lượng quy trình, chất lượng sản phẩm, chất lượng của công việc và của sự chuyên nghiệp.
+ Chính trực: minh bạch, trung thực trong mọi ứng xử và trong tất cả các giao dịch nội bộ cũng như bên ngoài.
+ Cải tiến: luôn coi trọng tinh thần cải tiến, đổi mới trong dịch vụ phân phối và tiếp thị cho phép chúng tôi không chỉ đạt kết quả tốt mà còn nỗ lực để đạt mức xuất sắc.
+ Nhân văn: cung cấp động cơ để thúc đẩy công việc, thiết lập cơ hội để thực hiện, hỗ trợ phát triển sự nghiệp, khen thưởng nhân viên theo công việc và hiệu quả.

Những nghề phổ biến tại Hải Đăng

Bạn làm việc tại Hải Đăng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hải Đăng

Hải Đăng

Click để đánh giá