Mô tả công việc
- Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.
- Determine and give complimentary to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates).
- Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points.
- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail.
- Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations.
- Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns.
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Yêu cầu công việc
- Can communicate fluently by English (from Toeic 700) and Chinese (from HKS 3)
- High school diploma or GED; 2 years experience in the sales and marketing, guest services, front desk, or related professional area.
- Or 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; no work experience required.
Quyền lợi được hưởng
- 2 month probationary period, receive full salary & service fee bonus & participate in social insurance
- 05 working days according to regulations
02 days off per week. - PVI comprehensive health insurance.
- Uniforms and shift meals are provided by the Hotel
Free parking for motorbikes and cars. - Rates for group employees are applied when using services at the hotel.
- Creative and friendly working environment.
- Domestic and international training courses.
- Vacation/annual leave
Periodic health examination. - Career development opportunities at Sheraton hotel chain and Marriott International.
CÔNG TY CỔ PHẦN SBAY VIỆT NAM được thành lập ngày 09/05/2007, tiền thân là Công ty TNHH SX–TM W.I.N với thương hiệu timvenhanh.com. Qua nhiều năm gây dựng và phát triển, với sự mạnh dạn chuyển đổi sang mô hình công ty cổ phần, quá trình cơ cấu và hợp nhất các doanh nghiệp liên kết, quy tụ các cá nhân có cùng nền tảng tư duy, định hướng và mục tiêu.
Cùng với đó là quá trình chuyển đổi toàn diện về hệ thống nhận diện thương hiệu, quy trình, cách thức kinh doanh, ứng dụng mạnh mẽ công nghệ số. Đến nay, Sbay đã lớn mạnh trở thành 1 doanh nghiệp đa ngành, đa lĩnh vực, và dần hướng tới mô hình tập đoàn với thương hiệu được định hướng là Sbay Group.
Sbay đang hoạt động trong 02 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi bao gồm: CHUỖI ĐẠI LÝ VÉ MÁY BAY và CHUỖI HỆ THỐNG KHÁCH SẠN. Hiện đang sở hữu hệ thống chuỗi hơn 500 văn phòng trực thuộc đồng bộ thương hiệu, hơn 8.000 đại lý, phòng vé liên kết phủ khắp 63/63 tỉnh thành tại Việt Nam và không ngừng mở rộng hoạt động trên thị trường toàn cầu với các Đại lý, đối tác hợp tác tại hơn 20 quốc gia và vùng lãnh thổ bên ngoài Việt Nam.