The Sales & Marketing Manager has the main responsibility for increasing and maintaining high revenue levels for the Diamond Time Complex in Da Nang, in addition to the following:
Have an in-depth knowledge and understanding of Diamond Time Complex key products, VNGroup brands, and market trends.
Lead in the development of sales and marketing strategy with the Director Branch at least 1 year in advance and monitor, plan weekly sales activities and execute effective business activities with customers.
Effectively manage customer outreach strategies.
Implement & report on S&M strategy progress on time and professionally
Track actual revenue, costs and forecasts
Respond promptly to all inquiries and correspondence from customers. Commit to and communicate results that meet customer needs appropriately and hospitality is consistently achievable
Identify and search for potential customers in the sales area who can fit potential Diamond Time Complex uses, including Flexible accommodation and TikTak Coworking Space, commercial leasing space, and coffee shop.
Achieve budget goals and maximize revenue by executing sales activities within market segments assigned.
Undertake competition analysis by assessing their products, services and sales tactics.
Optimize marketing campaigns based on key performance metrics and customer feedback.
Researching and developing marketing opportunities and plans, understanding consumer requirements, identifying market trends, and suggesting system improvements to achieve the company's marketing goals.
Recruiting, training, scheduling, coaching, and managing marketing and sales teams to meet sales and marketing human resource objectives.Experienced in the hospitality industry.
Bachelor's Degree in marketing, business administration, commercial economics, or hotel and tourism management
2-3 experiences in a management position or equivalent
Understanding and knowledge of sales and marketing.
Good conversational English & good management skills
Strong analytical, organizational, and creative thinking skills.
Excellent communication, interpersonal, and customer service skills.
Knowledge of data analysis and report writing.Attractive salary + service charge (to be discussed during the interview)
1.5 days off per week, 12 days of annual leave
Good benefits (Holiday + Tet bonuses + 13th-month salary)
Free uniforms and parking provided
Participation in health insurance and social insurance according to labor laws and hotel policies
Friendly, dynamic, and professional working environment
Other benefits to be discussed directly during the interview
Opportunities for positive career development
Other attractive incentives to encourage and motivate employees
CÔNG TY CỔ PHẦN SBAY VIỆT NAM được thành lập ngày 09/05/2007, tiền thân là Công ty TNHH SX–TM W.I.N với thương hiệu timvenhanh.com. Qua nhiều năm gây dựng và phát triển, với sự mạnh dạn chuyển đổi sang mô hình công ty cổ phần, quá trình cơ cấu và hợp nhất các doanh nghiệp liên kết, quy tụ các cá nhân có cùng nền tảng tư duy, định hướng và mục tiêu.
Cùng với đó là quá trình chuyển đổi toàn diện về hệ thống nhận diện thương hiệu, quy trình, cách thức kinh doanh, ứng dụng mạnh mẽ công nghệ số. Đến nay, Sbay đã lớn mạnh trở thành 1 doanh nghiệp đa ngành, đa lĩnh vực, và dần hướng tới mô hình tập đoàn với thương hiệu được định hướng là Sbay Group.
Sbay đang hoạt động trong 02 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi bao gồm: CHUỖI ĐẠI LÝ VÉ MÁY BAY và CHUỖI HỆ THỐNG KHÁCH SẠN. Hiện đang sở hữu hệ thống chuỗi hơn 500 văn phòng trực thuộc đồng bộ thương hiệu, hơn 8.000 đại lý, phòng vé liên kết phủ khắp 63/63 tỉnh thành tại Việt Nam và không ngừng mở rộng hoạt động trên thị trường toàn cầu với các Đại lý, đối tác hợp tác tại hơn 20 quốc gia và vùng lãnh thổ bên ngoài Việt Nam.