![Công ty Cổ phần S.I.S Việt Nam Công ty Cổ phần S.I.S Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-13-1700498982.jpg)
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
![Công ty Cổ phần S.I.S Việt Nam Công ty Cổ phần S.I.S Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-13-1700498982.jpg)
S.I.S Việt Nam là nhà cung cấp Các giải pháp phần mềm quản trị doanh nghiệp theo yêu cầu có kinh nghiệm trên 20 năm trong ngành Phần mềm, luôn đồng hành tạo nên giải pháp thành công cho Doanh nghiệp.
- Giải pháp phần mềm quản trị doanh nghiệp tổng thể - ERP
- Giải pháp phần mềm quản trị theo ngành nghề đặc thù
- Giải pháp Quản trị tài chính - Kế toán
- Giải pháp Quản trị khách hàng
- Giải pháp Quản trị nhân sự - tiền lương
- Giải pháp Quản trị Dự án
- Giải pháp Quản trị Kho hàng
- Giải pháp Quản trị tài sản
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
-
S.I.S Việt Nam là doanh nghiệp dẫn đầu trong lĩnh vực phần mềm quản trị nhằm số hóa doanh nghiệp trong cuộc cách mạng công nghiệp 4.0.
-
Thành lập 4/3/2002, ngay từ đầu, chúng tôi đã định hướng phát triển S.I.S Việt Nam là công ty chuyên nghiệp cung cấp Giải pháp Phần mềm quản trị – ERP, Phần mềm viết theo yêu cầu, Phần mềm kế toán, và các giải pháp phần mềm theo đặc thù theo từng ngành nghề, lĩnh vực khác nhau.
Những nghề phổ biến tại S.I.S Việt Nam
Bạn làm việc tại S.I.S Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo S.I.S Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-13-1700498982.jpg)