1. Payment Management:
-Process payments and financial transactions on behalf of the CEO.
-Maintain accurate records of payments made and ensure timely payment.
-Collaborate with the finance team to streamline payment procedures and ensure compliance with financial policies.
2. Vendor and Service Management:
-Identify and evaluate vendors and service providers for the CEO and the CEO's property, including but not limited to house insurance, car insurance, tax accountants, etc.
-Research and negotiate contracts with vendors to obtain the best possible terms and pricing.
3. Expense Reporting:
-Create and manage the CEO's expense reports, ensuring accuracy and adherence to company policies and tax regulation.
-Collect receipts, reconcile expenses, and prepare reports for review and approval.
-Assist in budget planning and tracking as required.
4. Other tasks as per supervisors' and CEO's requests.• Must have a Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or related field;
• 1-2 years experience in Accounting;
Big4 and study abroad candidates are preferred
• Experience with budgeting and financial reporting;
• Advanced Microsoft Excel skills;
• Highly organized, with a focus on attention to detail;
• Strong organization and problem-solving skills;
• Excellent verbal and written communication skills;
• Upper Intermediate level of English (written & spoken).Why join Outcubator?
If you are eager to take your career to the next level in the payment industry, this is the opportunity for you. We offer:
• Competitive compensation depending on experience and skills;
• Private Insurance;
• Individual career path;
• Paid vacation;
• Comfortable workplaces with the most up-to-date equipment;
• Our own chefs make delicious breakfasts, lunches and desserts for the whole team;
• Convenient office location near West lake;
• High energy, international and innovative team;
• Annual assessments;
• Flexible working time;
• Optional business trips;
• Monthly team outing;
• Football, ping-pong and table football teams inside the company.
S.I.S Việt Nam là nhà cung cấp Các giải pháp phần mềm quản trị doanh nghiệp theo yêu cầu có kinh nghiệm trên 20 năm trong ngành Phần mềm, luôn đồng hành tạo nên giải pháp thành công cho Doanh nghiệp.
- Giải pháp phần mềm quản trị doanh nghiệp tổng thể - ERP
- Giải pháp phần mềm quản trị theo ngành nghề đặc thù
- Giải pháp Quản trị tài chính - Kế toán
- Giải pháp Quản trị khách hàng
- Giải pháp Quản trị nhân sự - tiền lương
- Giải pháp Quản trị Dự án
- Giải pháp Quản trị Kho hàng
- Giải pháp Quản trị tài sản
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
-
S.I.S Việt Nam là doanh nghiệp dẫn đầu trong lĩnh vực phần mềm quản trị nhằm số hóa doanh nghiệp trong cuộc cách mạng công nghiệp 4.0.
-
Thành lập 4/3/2002, ngay từ đầu, chúng tôi đã định hướng phát triển S.I.S Việt Nam là công ty chuyên nghiệp cung cấp Giải pháp Phần mềm quản trị – ERP, Phần mềm viết theo yêu cầu, Phần mềm kế toán, và các giải pháp phần mềm theo đặc thù theo từng ngành nghề, lĩnh vực khác nhau.