Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Công ty cổ phần Sotaville thành lập vào ngày 06/03/2015. Sotaville là nhà phân phối tiên phong về công nghiệp ngành hóa chất, điện tử, thiết bị an toàn và bảo hộ lao động. Chúng tôi luôn được đối tác trong và ngoài nước đánh giá là: "Nhà cung cấp uy tín - đối tác tin cậy" có chất lượng dịch vụ, phục vụ chuyên nghiệp trong lĩnh vực phân phối hóa chất, các sản phẩm ngành điện tử và trang thiết bị an toàn lao động trên thị trường toàn quốc. Sotaville hiện là đại lý phân phối chính thức của các hãng lớn như: Bosch, Milwaukee, Dupont, Honeywell, Elvex, Ansell, NewPg, GVS...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Là một đầu mối cung cấp tổng thể cho các nhà máy sản xuất, chúng tôi mong muốn đóng góp nhiều hơn cho lĩnh vực sản xuất công nghiệp và nâng cao chất lượng phục vụ giúp Quý khách hàng hài lòng thuận tiện và nhanh chóng nhất để dành thời gian tập trung sản xuất, kinh doanh hiệu quả, tiết kiệm thời gian và tiền của.