Việc làm Tập Đoàn An Thịnh

Cập nhật 11/12/2024 15:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn An Thịnh
Personal Assistant to Maazi’s Director
Tập Đoàn An Thịnh
9 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.


Responsibilities

1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.

2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.

3.  Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.

4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.

5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.

6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.

7.  Coordinate reports and documentation for  meetings including: internal as well as  meetings with outside partners.

8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.

9. To conduct research/ analysis as directed by the Director

10. To produce reports for the Director as and when required.

11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director

12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of

departmental work plans.

13. Other tasks assigned by the Director.


Qualifications

Fluent English (listening, speaking, reading, writing).

Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields

Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus

At least 2 year experience in similar position.

Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.

Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.

Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).

Excellent computer skills.

Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND



Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn An Thịnh
Tập Đoàn An Thịnh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 35B Lê Văn Thiêm, Phường Thanh Xuân Trung, Quận Thanh Xuân, Thành Phố Hà Nội

Tập đoàn An Thịnh đang từng bước khẳng định vai trò tiên phong trong việc dẫn dắt những xu hướng bất động sản và dịch vụ mới, nhất là trong các lĩnh vực: bất động sản dịch vụ, nghỉ dưỡng, sản xuất vật liệu mới, năng lượng sạch, phát triển y tế, giáo dục góp phần nâng cao tỷ trọng ngành dịch vụ trong nền kinh tế Việt Nam.

Sự phát triển của An Thịnh Group trong những năm vừa qua đã cho thấy khả năng nhạy bén trong việc phát hiện những ngành kinh doanh có tiềm năng và dám chấp nhận mạo hiểm. “Nhạy bén”, “Mạo hiểm” và “Năng động” có thể xem là ba từ khoá vẽ nên bức chân dung của An Thịnh Group.

Với khát vọng trở thành tập đoàn phát triển bất động sản hàng đầu Việt Nam, tập thể cán bộ công nhân viên của Tập đoàn An Thịnh cam kết không ngừng nỗ lực cống hiến để trở thành một doanh nghiệp toàn diện, mang đến hiệu quả, niềm tin và sự hài lòng cho Quý khách hàng, Đối tác. Đồng thời mang lại những giá trị tinh hoa nhất cho một cuộc sống XANH, HIỆN ĐẠI, CÔNG NGHỆ gắn liền với bản sắc văn hóa dân tộc của người Việt.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn An Thịnh

Bạn làm việc tại Tập Đoàn An Thịnh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn An Thịnh

Tập Đoàn An Thịnh

Click để đánh giá