Việc làm Tập Đoàn Euroview

Cập nhật 11/04/2024 10:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Euroview
Customer Service Freelance
Tập Đoàn Euroview
7 việc làm 9 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức, Bán thời gian, Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Telesales Representative responsibilities include:
Contacting potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts
Answering questions about products or the company
Asking questions to understand customer requirements and close sales

Job brief
We are looking for an enthusiastic Telesales Representative to contribute to generating sales for our company. You will be responsible for closing sales deals over the phone and maintaining good customer relationships.

An effective telesales representative must be an excellent communicator and have superior people skills. They must be comfortable presenting products or services over the phone as well as dealing with complaints and doubts.

The goal is to help the company grow by bringing in customers and developing business.

Responsibilities
Build the script and improve it day by day to thrive conversion rate.
Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts.
Answer questions about products or the company
Ask questions to understand customer requirements and close sales
Direct prospects to the field sales team when needed
Enter and update customer information in the database
Take and process orders in an accurate manner
Handle grievances to preserve the company’s reputation
Go the “extra mile” to meet sales quota and facilitate future sales
Keep records of calls and sales and note useful information
Working time

From 9 pm-1 am. Monday to Saturday.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements and skills
Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone
Good knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects
Excellent knowledge of English
Excellent communication and interpersonal skills
Cool-tempered and able to handle rejection
Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints
High school diploma; BSc/BA will be a plus

Success Cretirias:
Number of customer register the account on portal.
Amount of revenue.
NPS > 70

Metrix:
Number of customers can call a day.
Conversion rate.
Amount of time / a call.
Number of complain and solution

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Euroview
Tập Đoàn Euroview Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 12, Nguyễn Mậu Tài, Trâu Quỳ, Gia Lâm, Hà Nội

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN EUROVIEW

Giới Thiệu Chung Về Công Ty Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Euroview

- Nhà máy : Khu công nghiệp Tân Quang, Văn Lâm, Hưng Yên. Hà Nội.

- Trụ sở : Số 150 Cổ Bi, Gia Lâm, Hà Nội - Showroom : Số 12 Nguyễn Mậu Tài, Trâu Quỳ, Gia Lâm, Hà Nội

SỨ MỆNH “Với sứ mệnh tạo ra các sản phẩm nhôm cao cấp, chất lượng tốt, thẩm mỹ đẹp thay thế gỗ tự nhiên sử dụng rộng dãi trong lĩnh vực xây dựng góp phần bảo vệ rừng”.

TẦM NHÌN: Đến năm 2030 “Là một trong những thương hiệu nhôm có giá trị thương hiệu, có thị phần phủ rộng nhất thị trường việt nam và hướng đến xuất khẩu ra thị trường thế giới”.

VĂN HÓA DOANH NGHIỆP Công ty phát triển với những giá trị văn hóa cốt lõi như sau:

  • Uy tín: Luôn đặt chữ tín lên hàng đầu trong mọi quan hệ với các đối tác
  • Phục vụ: Luôn phục vụ khách hàng trên mức mong đợi, luôn coi khách hàng là người trả lương cho chúng ta.
  • Kế hoạch: Luôn làm việc có kế hoạch, không có kế hoạch thì không làm.
  • Chất lượng: Tất cả hệ thống sản xuất phải kiểm tra chất lượng sản phẩm qua công đoạn sản xuất của mình.
  • Thái độ với công việc:
    • Luôn làm hết việc chứ không làm hết giờ
    • Luôn chủ động trong công việc
    • Luôn sẵn sàng giúp đỡ đồng nghiệp
    • Luôn yêu công việc của mình đang làm
  • Trách nhiệm với công việc:
    • Luôn làm việc với tinh thần chịu trách nhiệm 100%
    • Luôn suy nghĩ tích cực và tìm giải pháp để đạt mục tiêu đề ra

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Euroview? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Euroview

Tập Đoàn Euroview

Click để đánh giá