Việc làm Tập Đoàn Nhựa Đông Á

Cập nhật 18/06/2024 18:30
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Nhựa Đông Á
Purchasing Manager
Tập Đoàn Nhựa Đông Á
16 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

Job Description | Mô tả công việc:


Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments

• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered

• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.

• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.

Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations

• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.

• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information

Supporting Purchasing Operations

• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)

Maintaining Finance and Accounting Goals

• Ensures profits and losses are documented accurately

• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc

• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.

Managing Discipline Work, Projects, and Policies

• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results

Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities

• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner

Additional Responsibilities

• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.

• Attends and participates in all pertinent meetings

• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.

• Complete any other assignments given by superiors

Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
  • Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
  • Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
  • National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
  • Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

  • Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
  • Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
  • Be well-organized and be able to multi task

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Nhựa Đông Á
Tập Đoàn Nhựa Đông Á Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Tập đoàn Nhựa Đông Á (DAG) là một Tập đoàn tiên phong trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm nhựa phục vụ trong ngành vật liệu xây dựng, trang trí nội ngoại thất và quảng cáo.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Nhựa Đông Á

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Nhựa Đông Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Nhựa Đông Á

Tập Đoàn Nhựa Đông Á

Click để đánh giá