Mô tả công việc
- Picking guests from their location/Airport as per instructions received.
- Checking car conditions.
- Ensuring that the vehicle is equipped with necessary amenities.
- Keeping record of car expenses.
- Opening doors for the guests.
- Maintain detailed knowledge of all facilities and services offered by the hotel
- Provide every assistance to passengers affected by layovers
- Promote and sell the hotel to arriving guests who do not have accommodation (ie walk in guests)
- Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniform and appearance
- Establishes and maintains effective employee relations
- Attends and participates in departmental meetings and training sessions as required
- Completion of assigned pickup and drop as per the hotel/guest instructions
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Driving licence required
Yêu cầu hồ sơ
Tiền thân là những doanh nghiệp hoạt động trong các ngành công nghiệp chế tạo và xuất khẩu lao động Nhật Bản, Hàn Quốc. GP Holdings được thành lập theo chủ trương sắp xếp đổi mới các doanh nghiệp Nhà nước của Lãnh đạo Thành phố. Sự ra đời của GP Holdings được hy vọng sẽ đặt nền tảng phát triển cho nền kinh tế của Thành phố Hà Nội và các vùng lân cận. GP Holdings tự hào là một tập đoàn đa lĩnh vực với 4 nhóm hoạt động trọng tâm, bao gồm: – Công nghiệp chế tạo – Đầu tư – Thương mại – Dịch vụ Hệ sinh thái của GP Holdings bao gồm 3 công ty chính: Công ty Cổ phần AMA Bắc Ninh, công ty TNHH Hợp tác Lao Động và Thương mại ISM, công ty TNHH Hợp tác Lao động và Thương nghiệp Thái Bình.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH theo quy định nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Các ngày nghỉ lễ và du lịch hàng năm cùng công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 16/03/2022
Mission
Tầm nhìn: Trở thành thương hiệu tiên phong trong cung cấp giải pháp xử lý mùi hôi thối rác thải sử dụng bằng chế phẩm sinh học.
Sứ mệnh: Mang lại cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm với giá thành hợp lý bằng nỗ lực sáng tạo và đổi mới không ngừng trong các giải pháp quản lý, thiết kế và thi công.
Giá trị cốt lõi: Tích cực Sáng tạo - Làm việc Nhiệt huyết - Tuân thủ kỷ luật - Thực thi Uy tín - Nội bộ Đoàn kết.