Mô tả công việc
- Learn, capture customer needs, and successfully consult Careplus products and services through reception channels: Hotline/Facebook/Website/Zalo….
- Handling customer complaints related to Careplus products and services
- Caring, supporting customers & contributing to improving service quality at the Clinic
- Mastering the operation process, understanding Careplus products and services
- Understand the marketing programs, examination packages, and affiliate programs with banks, and insurance companies...
- Learn, consult, capture & book appointments for Customers including Corporate & Retail customers
- Coordinate with FO in taking care, answering questions, supporting and improving customer satisfaction.
- Perform some other tasks as assigned by CS Leader
Yêu cầu công việc
- College Degree or above.
- Experience in the Medical or HealthCare Industry is ideal.
- Minimum 2-year experience in Customer Service and Call Center.
- Excellent Customer Service.
- Good communication and problem-solving skills, Customer satisfaction oriented.
- Good communication in English (MUST)
- Have knowledge in Sales skills.
Quyền lợi được hưởng
- Yearly bonus base on business efficiency
- Get periodic health checks according to company policy
- Health Insurance
- Performance review once a year
- Discount promotion for staff and relatives up to 60%
- Young, friendly and professional working environment
- Being trained and developed professional skills, career
- Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!
TWorld Group định hướng phát triển thành tập đoàn hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực phân phối các chăm sóc sức khỏe cho người Việt. Chúng tôi không ngừng đổi mới, sáng tạo để đem đến những sản phẩm, dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của người Việt và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
-
TẦM NHÌN: Chúng tôi mong muốn đem đến cho thị trường những sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và những trải nghiệm về dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm.TWorld Group định hướng phát triển thành tập đoàn hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực phân phối các chăm sóc sức khỏe cho người Việt. Chúng tôi không ngừng đổi mới, sáng tạo để đem đến những sản phẩm, dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của người Việt và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
-
SỨ MỆNH: Đồng hành cùng phụ nữ Việt nâng tầm chất lượng cuộc sống.