Việc làm Công ty Cổ Phần Tcell

Cập nhật 23/01/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Tcell
Senior Customer Success Specialist
Công ty Cổ Phần Tcell
4 việc làm 87 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview

We are seeking a dedicated and proactive Senior Customer Success Specialist to join our team. This role will primarily focus on managing customer inquiries, issues, and requests related to shipped-out and online orders for our US and UK markets. The ideal candidate will have strong communication skills, attention to detail, and a customer-centric attitude to ensure a seamless experience for our clients from order placement to delivery.

Job Responsibilities

Order Management:

  • Handle customer inquiries related to online and shipped-out orders, including checking address, shipping payment, tracking, order status, shipping status, shipping delays, and returns.
  • Process order adjustments or cancellations, when applicable, and ensure timely communication with customers regarding changes.
  • Assist customers in the US and UK markets by providing clear and accurate information regarding product availability, order status, and shipping policies.



Issue Resolution:

  • Address customer concerns or complaints related to damaged, missing, or delayed shipments.
  • Work closely with the warehouse and logistics teams to resolve shipping issues quickly and efficiently.
  • Provide solutions to customer inquiries, ensuring that all interactions are positive and aligned with company policies.



Customer Communication:

  • Respond to customer inquiries in a professional and friendly manner.
  • Maintain a high level of customer satisfaction by ensuring timely responses and proactive updates on order status and issues.



System Management:

  • Update and maintain accurate customer information, order details, and issue logs in the order management systems.
  • Ensure the informationn is up-to-date with the most recent order status and customer communications.



Collaboration:

  • Collaborate with the sales and warehouses to ensure a smooth order process and identify areas for improvement.
  • Provide feedback to the team on common customer concerns or challenges to help improve product offerings and processes.



Returns & Exchanges:

  • Coordinate with sales team to manage return and exchange requests, ensuring customers are guided through the process and that all necessary information is provided.
  • Work with the warehouses to ensure the timely processing of returned products.



Job Requirements

  • 5 years or more experience in customer service
  • Have experience working with US, UK or Europe based companies.
  • Proven experience in customer service, preferably in an e-commerce or retail environment
  • Familiarity with order management systems, CRM tools, and customer service software is a plus
  • Excellent English language – verbal and written
  • Excellent written and verbal communication skills, with a strong focus on customer empathy
  • Ability to handle multiple customer inquiries simultaneously while maintaining attention to detail.
  • Strong problem-solving abilities and ability to manage difficult situations with professionalism.
  • Strong time management and organizational skills, with the ability to prioritize tasks effectively.
  • Positive, team-oriented attitude and a willingness to collaborate across departments.



Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Tcell
Công ty Cổ Phần Tcell Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117 - 119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Tcell là đơn vị nhập khẩu, phân phối độc quyền các nhãn hàng dược mỹ phẩm hàng đầu Châu Âu, Mỹ, Hàn Quốc; đã được kiểm nghiệm da liễu về khả năng điều trị sắc tố và chống lão hóa, phù hợp với nhu cầu riêng, theo từng tình trạng và loại da. Các dòng sản phẩm mà chúng tôi phân phối không chỉ được lựa chọn cẩn thận về thành phần tiên tiến, hiệu quả vượt trội; mà còn sở hữu đội ngũ R&D dành nhiều năm miệt mài nghiên cứu, sáng chế và phát triển các sản phẩm trước khi đưa đến tay người tiêu dùng.

Tcell đã và đang duy trì mối quan hệ bền vững với các nhãn hàng - những người giúp chúng tôi đón đầu các xu hướng làm đẹp, cập nhật các thông tin, kiến thức cần thiết trong ngành dược mỹ phẩm; đồng thời cung cấp những sản phẩm mới và chất lượng đến thị trường trong nước.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2016

Mission

Chúng tôi đã phát triển và duy trì mối quan hệ hợp tác có ý nghĩa với các nhà cung cấp sản phẩm, những người luôn giúp chúng tôi đón đầu các xu hướng thay đổi, giới thiệu cho chúng tôi các sản phẩm mới và cải tiến cũng như cung cấp chương trình đào tạo cập nhật cho tất cả nhân viên của chúng tôi.

Bạn làm việc tại Công ty Cổ Phần Tcell? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ Phần Tcell

Công ty Cổ Phần Tcell

Click để đánh giá