Mô tả công việc
- Responsible for strategic growth planning and implementing key accounts sale approaches for Rich's products in Vietnam market, which is mainly focus for frozen dessert and other assigned products.
- Execute sales strategy and drive sales of Rich's products to achieve sales, profit and other financial targets as assigned by direct line report.
- Identify special customers such as event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Develop individual plans to strengthen relationships and develop the key accounts through improved pro-active work program.
- Coordinate with products team to identify proper product category for the channel.
- Join meeting with end-users on a regular basis, manage pricing in the market, trouble shoots any difficulties in supply chain with distributor/wholesalers.
- Monitor competitor activity.
- Conduct seminars and demonstrations for end users in conjunction with Marketing Manager.
- Monthly report in a timely manner, ensure imprest account is prepared accurately and submitted on time for each accounting period.
- Assist ad hoc projects occasionally.
Yêu cầu công việc
+ Knowledge:
- Male preferable due to heavy business travel.
- University degree in a recognized university.
- Minimum 5 years progressive sales and management experience in food industry with at least 2 years at management level, multinational companies preferred.
- Minimum 5 years of good relationships with event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Hands-on knowledge of sales and marketing strategies, distributor networks, office management.
- Initiative, problem solving skills and drive for business results.
- Excellent communication skills at all levels and able to deal with various customer levels.
- Proficient in MS Office, Word, Excel, PowerPoint, and knowledge of HR database.
- Fluent English
- Communication, negotiation & team work
- Problem solving & decision making
- Planning
- Regional travel required.
+ Functional Technical Competencies
- Solution Selling
- Sales Management
- Market Knowledge
- Product Knowledge
- Food Preparation Skills / Food Knowledge
- Food Trends / Communicating About Food / Food Presentation
- Training
- Account Support
- Customer Service Management
Quyền lợi được hưởng
- Working hours: 5.5 days/week
- Christmas day off
- Christmas gifts, birthday gifts, Tet, Mid-Autumn Festival, June 1, lucky money, train fare......
- Health insurance for the community and people
- Discuss details during interview
Hiện nay thương hiệu Thang máy Thiên Nam (TNE) của chúng tôi bị rất nhiều các công ty, dịch vụ thang máy nhỏ lẻ khắp các tỉnh thành giả mạo!
Nhóm giả mạo này lập những website có tên miền chứa tên Thiên Nam, copy luôn giao diện web, nội dung thông tin và hình ảnh sản phẩm TNE. Điều này gây nhầm lẫn lớn với khách hàng và làm sụt giảm uy tín thương hiệu THANG MÁY THIÊN NAM. Chúng tôi lưu ý khách hàng hãy cẩn trọng, liên lạc trực tiếp với chúng tôi 1900.69.61 và 1900.20.34 để được mua hàng chính hãng, chúng tôi luôn có xe đưa đón khách hàng có nhu cầu đến tham quan nhà máy sản xuất tại KCN Đức Hoà 3, Long An.
Thang máy Thiên Nam được thành lập vào năm 1994. Chỉ sau vài năm hoạt động, thang máy Thiên Nam đã liên tục dẫn đầu cả nước về qui mô sản xuất, chất lượng sản phẩm và phát triển dịch vụ. Thiên nam được chứng nhận Hệ thống quản trị chất lượng ISO 9001 từ năm 2006 và được cập nhật theo định kỳ cho đến hôm nay bởi các Tổ chức chứng nhận TUV, BSI.