(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
Kể từ khi thành lập năm 2007, Nội thất Thành Đạt (TDF) chuyên sản xuất các sản phẩm nội ngoại thất cũng như lắp ráp và xây dựng tại công trình. Khi chúng tôi đạt được những bước tiến trong lĩnh vực liên doanh trang trí nội thất khách sạn và khu nghỉ dưỡng sang trọng, TDF đã ngày càng phát triển có khả năng đáp ứng cả nhu cầu khó tính của khách hàng lẫn các tiêu chuẩn quốc tế nghiêm ngặt. Chúng tôi luôn cung cấp các lựa chọn với trọng tâm là chất lượng và sự đổi mới để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.