Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
HQ PAY cung cấp nền tảng mua hàng & thanh toán trực tuyến, giúp thúc đẩy nền kinh tế không tiền mặt và cung cấp cho khách hàng trải nghiệm thanh toán một chạm (One Touch Payment). HQ PAY hiện đã liên kết trực tiếp với hơn 25 ngân hàng. Người dùng HQ PAY có thể thanh toán mọi tiện ích, dịch vụ bao gồm:
- Mua thẻ game online của 17 loại tài khoản game từ các nhà cung cấp.
- Mua thẻ điện thoại của 05 nhà mạng
- Nạp điện thoại trả trước, trả sau của 03 nhà mạng
- Nạp và mua mã thẻ Data 3G / 4G / 5G của 03 nhà mạng
- Thanh toán hóa đơn điện, nước, internet, truyền hình, tài chính, bảo hiểm
- Đặt phòng khách sạn
- Mua vé máy bay, xổ số
- Chuyển tiền 24/7
Người dùng HQ PAY hoàn toàn an tâm vì chúng tôi hiện đang đáp ứng bộ tiêu chuẩn khắt khe nhất trong ngành tài chính ngân hàng quốc tế: Chứng chỉ bảo mật quốc tế PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) - là tiêu chuẩn bảo mật xác lập bởi Hội đồng Tiêu chuẩn Bảo mật (PCI Security Standards Council) gồm các thành viên: Visa, MasterCard, American Express, Discover Financial Services, JCB International. Đặc biệt, tại HQ PAY, chúng tôi đưa các tiêu chí MINH BẠCH – RÕ RÀNG – AN TOÀN – TIỆN ÍCH để mang đến dịch vụ nạp tiền chất lượng và đảm bảo nhất hiện nay.