Mô tả công việc
- Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
- Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
- Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
- Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
- Conduct regular one-on-ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
- Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
- Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
- Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
- Attending to ad-hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Yêu cầu công việc
- Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
- Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
- Proficiency in English communication is an advantage.
- Experience in E-Commerce, Retail is preferred.
- Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
- In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Sign-on Bonus (one month gross salary).
- Competitive salary (negotiable) with annual raises and promotion opportunities.
- Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance.
- Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
HQ PAY cung cấp nền tảng mua hàng & thanh toán trực tuyến, giúp thúc đẩy nền kinh tế không tiền mặt và cung cấp cho khách hàng trải nghiệm thanh toán một chạm (One Touch Payment). HQ PAY hiện đã liên kết trực tiếp với hơn 25 ngân hàng. Người dùng HQ PAY có thể thanh toán mọi tiện ích, dịch vụ bao gồm:
- Mua thẻ game online của 17 loại tài khoản game từ các nhà cung cấp.
- Mua thẻ điện thoại của 05 nhà mạng
- Nạp điện thoại trả trước, trả sau của 03 nhà mạng
- Nạp và mua mã thẻ Data 3G / 4G / 5G của 03 nhà mạng
- Thanh toán hóa đơn điện, nước, internet, truyền hình, tài chính, bảo hiểm
- Đặt phòng khách sạn
- Mua vé máy bay, xổ số
- Chuyển tiền 24/7
Người dùng HQ PAY hoàn toàn an tâm vì chúng tôi hiện đang đáp ứng bộ tiêu chuẩn khắt khe nhất trong ngành tài chính ngân hàng quốc tế: Chứng chỉ bảo mật quốc tế PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) - là tiêu chuẩn bảo mật xác lập bởi Hội đồng Tiêu chuẩn Bảo mật (PCI Security Standards Council) gồm các thành viên: Visa, MasterCard, American Express, Discover Financial Services, JCB International. Đặc biệt, tại HQ PAY, chúng tôi đưa các tiêu chí MINH BẠCH – RÕ RÀNG – AN TOÀN – TIỆN ÍCH để mang đến dịch vụ nạp tiền chất lượng và đảm bảo nhất hiện nay.