Responsibilities:
- Planning and implementing digital content strategies across online platforms.
- Ability to produce both short and long form content for various channels.
- Creating a wide range of content forms including blogs, e-book, whitepapers, podcasts, video, and webinars.
- Conceptualize and develop engaging and innovative content and campaigns with the use of photography, video, and infographics.
- Conduct market research and analysis, design and develop propositions that are relevant to target audiences.
- Manage both on-page and off-page SEO strategies.
- Collaborate with designers, other departments, and so on to produce relevant content related to technologies and software development.
- Support marketing teams to conceptualize and organize online events.
- Other duties that may be delegated or stipulated by management.
Requirement:
- At least 6 months of experience as Content Marketing Executive
- Thorough knowledge of search engine and SEO strategies.
- Proficiency in web analytics and other keyword tools.
- Strong command of English, (certificates are preferred)
- Attention to detail, and an eye for creative composition and layout.
- Organizing online events like webinars, compiling ebooks, and editing videos would be an advantage.
Qualifications:
Bachelor’s degree in Marketing or a related major
Benefit:
- Salary: 10,000,000 – 15,000,000 VND/month.
- 13th, 14th monthly salary bonus
- Review working performances 2 times a year.
- Regular training, birthday bonus, company team building (2 times a year)
- Social and health insurance under Vietnamese Labor Law.
- Annual health checkup for all employees.
- Work in a dynamic, open-minded, and creative environment.
Công ty Cổ phần Thiết bị gia dụng Châu Âu luôn hướng tới mang lại những trải nghiệm tốt nhất cho người dùng bởi các sản phẩm thiết bị nhà bếp tiên tiến hiện đại với công nghệ mới nhất đến từ hai tập đoàn công nghệ nổi tiếng thế giới: E.G.O và Schott Ceran.
Schott hiện đứng đầu thế giới trong lĩnh vực kính chuyên dụng và thủy tinh, gốm sứ. Công ty có hơn 125 năm phát triển trong các lĩnh vực như thiết bị gia dụng. Ngày nay, kính Schott Crean đã trở thành biểu tượng của chất lượng cao, được các tập đoàn thiết bị gia dụng hàng đầu thế giới sử dụng cho những sản phẩm bếp từ, bếp hồng ngoại của mình.
Cũng giống như Schott, hiện nay phần lớn thương hiệu bếp uy tín hàng đầu thế giới đều sử dụng mâm nhiệt, cuộn từ của E.G.O – những sản phẩm có chất lượng cao nổi tiếng thế giới về hiệu suất nấu chín thức ăn, trong thời gian ngắn và tiêu hao ít điện năng.
Thành lập vào năm 2010 và chỉ sau 5 năm, Công ty Cổ phần Thiết bị gia dụng Châu Âu đã ký hợp đồng hợp tác toàn diện với hai đối tác uy tín hàng đầu E.G.O và Schott Ceran, đánh dấu bước phát triển mới khẳng định chỗ đứng của mình trên thị trường đồ bếp tại Việt Nam
Xuất phát từ mong muốn giúp người tiêu dùng có được trải nghiệm mua sắm tiện ích, công ty đã phân phối sản phẩm của mình bằng chuỗi hơn 50 đại lý chính hãng tại 22 tỉnh thành trên toàn quốc. Ngoài ra với hai văn phòng bảo hành chính hãng tại Hà Nội, TP.Hồ Chí Minh và các đối tác bảo hành khác trên cả nước, cùng đội ngũ kỹ thuật viên được đào tạo chuyên sâu chắc chắn công ty sẽ mang đến cho khách hàng những sản phẩm nhà bếp có chất lượng và hậu mãi tốt nhất!