- Prepare quotation, working schedule, contact report, pre-cost, post-cost, final report;
- Coordinate and communicate externally & internally in an effective way;
- Consult with client on project/category issues & provide actionable & proper digital solutions (with the help from direct report/AM/Account Lead)
- Develop well-written, accurate & inspiring client/creative briefs with thoughtful insights & suggesting direction;
- Daily manage to run projects & ensure everything is completed on time, within quality control & budget;
- Evaluate & manage project report before sending to client;
- Alert/Report to direct supervisor potential issues, problems during execution;
- Effectively work with team members to develop innovative ideas & strategic direction;
- Continuously update new digital trends, campaigns locally or globally to share internal team
- Working with vendors where needed to brief and review proposals.
- Help to identify opportunities to implement solutions that increase the effectiveness and efficiencies including the development of tools, process, and reports related to job responsibilities.
- Continually explore and test new digital initiatives and tools.
- Support business development activities upon existing clients (80%) and new leads (20%)..- Bachelor in marketing, business administration, economics, technology degree or other related fields;
- At least 2+ years of experience in account management.
- Relevant experience on any of digital platforms, digital communications, and social management.
- Well organized and detail oriented.
- Good presentation. Writing, and negotiation skills;
- Sociable and team work spirit.
- Intermediate English skills including speaking, listening, and writing.
Preference:
- Experience in any integrated projects relevant to digital platforms, digital communications, and social management is an advantage.- Dynamic, young and friendly environment with enjoyable staffs activities;
- Opportunities to improve your logical thinking, teamwork capability;
- Improve your competency through daily progress;
- Annual leaves with 12 days at the beginning and insurance types following by the Labor Code;
- Profit share & share holding;
- Company trip, and quarterly team building.
Thành lập từ năm 2001 đến nay đã gần hơn 15 năm kinh nghiệm. Chặn đường hình thành phát triển và vươn mình để trở thành một công ty có tiếng vang trong ngành xây dựng công nghiệp không phải là dài, nhưng đó là một quãng thời gian nổ lực không ngừng của Công ty chúng tôi. Các công trình chúng tôi nằm trải dài khắp các khu công nghiệp trong cả miền nam, với triết lý hoạt động đơn giản “khách hàng là nền tảng và giá trị cơ bản của Công ty”; là lý do duy nhất để Công ty tồn tại. Vì vậy chúng tôi luôn đặt khách hàng lên là ưu tiên hàng đầu. Công ty đã được giấy chứng nhận Hệ Thống Quản lý Chất lượng ISO 9001:2008 của JAC-ANZ năm 2010 và luôn duy trì cải tiến Hệ Thống này
Công ty Cổ phần TK - XD - TM PHÚC THỊNH tiền thân là Công Ty TNHH TK- XD – TM Phúc Thịnh được thành lập ngày 24 tháng 07 năm 2001. Giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh do Sở Kế hoạch và Đầu tư Thành phố Hồ Chí Minh cấp.