The Job Holder:
- Performing Quality Assurance/Quality Control/Testing jobs is complexity, difficult with limited timeline and high quality requirement.
- Deploy the work
- Directly execute the requirements Quality Assurance/Quality Control/Testing level is complexity, difficult with limited timeline and high quality requirement.
- Develop QA/Quality Control/Test documents, update progress, QA/Quality Control/Assignment testing
- Complete the training and get trained
- Risk management and compliance
- Strictly follow the process and instructions of Quality Assurance/Quality Control/Testing
- Detect and report compliance risks and violations
Team lead, IT QA/QC/Testing
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Division, units, branches/subsidiaries of TCB
Key Relationships - External Stakeholders
Application/solution provider partners, IT departments of key customer businesses
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- University graduate or higher majoring in information technology, computing, telecommunications, finance or banking
- Foreign language: English/ according to TCB's regulations in each period
- Have a least 5 years of experience in testing (manual, automated, performance) API, Web, Mobile, big data,...
- Proficient in at least one programming language: Java, Python.
- Proficient in using at least one database management system: Oracle, SQL server, Mongo..
- Experience in using management tools such as Jira, Mantis.
- Proficient in testing tools and frameworks: Selenium, Serenity Framework, Apache Jmeter, Load runner, SoapUI, Postman.
- Experience in organizing, implementing and managing test activities
- Experienced in working and coordinating with many stakeholders
- Have skills in planning/management and organizing the implementation of the plan/work arrangement
Khởi nghiệp từ năm 2016, từng bước đặt những viên gạch đầu tiên cho sự phát triển với sự thành tâm, nhiệt tình cho mỗi công việc, với mỗi đối tác, khách hàng. Chính nhân duyên đó đã giúp Tín Phong dần nhận ra được sứ mệnh của mình. Mỗi giá trị đem đến cho khách hàng, mỗi sự hài lòng được nhận lại chính là niềm tự hào và cũng là động lực mạnh mẽ nhất thôi thúc Tín Phong có thêm niềm tin để vượt qua thử thách và từng bước hoàn thiện mình.
"Uy tín tạo nên thương hiệu" là tâm niệm của Tín Phong từ những ngày đầu thành lập và đến nay ngọn lửa ấy vẫn đang rực sáng trong mỗi thành viên gia đình. Một doanh nghiệp sẽ không thể có lịch sử nếu sự tồn tại của doanh nghiệp đó không mang đến những giá trị tích cực và thiết thực nhất cho xã hội. Gia đình Tín Phong hôm nay và mãi về sau sẽ luôn giữ gìn và phát huy ngọn lửa của đam mê, trái tim yêu nghề để phụng sự xã hội được tốt nhất, để dù sa mạc có nắng gió hay cát bụi thì những cây xương rồng ấy vẫn sẽ vững chãi, kiên định và nở hoa làm đẹp cho đời.