At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMers (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
As an Quality Inspector, you’ll be reporting to Inspector Team Leader or Operations Manager and working as part of our Operations department. The purpose of QIMA’s Operations team is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality.
Your main duties will revolve around on-site quality inspections of our clients’ products.
- Check email daily to receive inspection documents.
- Attend to inspections on time and communicate with supplier in a professional way.
- Perform the inspection of the merchandise according with company procedures. Supervise the stuffing of the containers according with company procedures.
- Fulfill inspection reports according with company procedures and timelines.
It could be you if you have:
- Possess a college degree or above in apparel or related fields
- Experience of more than 3 years in quality management for garment/textile products
- Knowledge of AQL standards, as well as relevant safety and quality regulations
- Good command of English (spoken and written)
- Great attention to detail and strong professional ethics
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume and cover letter to [email protected]
Khởi nghiệp từ năm 2016, từng bước đặt những viên gạch đầu tiên cho sự phát triển với sự thành tâm, nhiệt tình cho mỗi công việc, với mỗi đối tác, khách hàng. Chính nhân duyên đó đã giúp Tín Phong dần nhận ra được sứ mệnh của mình. Mỗi giá trị đem đến cho khách hàng, mỗi sự hài lòng được nhận lại chính là niềm tự hào và cũng là động lực mạnh mẽ nhất thôi thúc Tín Phong có thêm niềm tin để vượt qua thử thách và từng bước hoàn thiện mình.
"Uy tín tạo nên thương hiệu" là tâm niệm của Tín Phong từ những ngày đầu thành lập và đến nay ngọn lửa ấy vẫn đang rực sáng trong mỗi thành viên gia đình. Một doanh nghiệp sẽ không thể có lịch sử nếu sự tồn tại của doanh nghiệp đó không mang đến những giá trị tích cực và thiết thực nhất cho xã hội. Gia đình Tín Phong hôm nay và mãi về sau sẽ luôn giữ gìn và phát huy ngọn lửa của đam mê, trái tim yêu nghề để phụng sự xã hội được tốt nhất, để dù sa mạc có nắng gió hay cát bụi thì những cây xương rồng ấy vẫn sẽ vững chãi, kiên định và nở hoa làm đẹp cho đời.