Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng
Rtr Regional Business Solution Expert
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Hồ Chí Minh
MAIN PURPOSE
- Support Regional Office as SAP maintenance and support Center.
- Provides Application Managed Service (AMS) in APAC region for the various enterprise applications (SAP FICO, CONCUR, POS Interface, etc), troubleshoot and resolve issues & requests within targeted SLA.
- This role uses consulting skills, business knowledge, and SAP solution expertise to effectively integrate SAP technology into the business environment to achieve expected business results.
DIMENSION:
Geographical area under responsibility: Asia Pacific
KEY RESPONSIBILITIES
- Act as point of contact to analyse and fix application and system issues in RTR / Record to Report (FICO) area, ensuring SAP services are available and reliable to meet business expectation.
- Support month end or year-end closing activities, proactively monitor and take actions to prevent erroneous postings, wherever applicable.
- Manages incidents reported by user and follow-up promptly with RCA and CAPA approach and industry best practices
- Recommend workarounds/interim solution in accordance with business process guidelines.
- Work closely with different teams (e.g.: SAP Basis, security, and external system's vendor) to ensure issues and requests are addressed timely.
- Assist business users in gathering requirement and preparation of Change Request application.
- Assist in Change Request or SAP implementation Roll-out by preparing test script/ test scenario or conduct/coordinate or support users in carrying out User Acceptance/Regression Test
- Participate in deployment to production and post deployment support.
- Communicate to business stakeholders/users on new deployments.
- Provide training to end users or crash-course to new joiner on ad-hoc basis.
- Provide support for internal System Audit, Financial Audit of System authorization queries.
- Any other ad-hoc duties assigned.- Bachelor's Degree in I.T, Computers or related field
- SAP ECC 6.0/S4 HANA experience.
- Well-developed, understanding and working experience on SAP FICO modules such as General Ledger Accounting, Accounts Payable, Accounts Receivable, Asset Accounting, Bank Accounting, Taxation, Consolidation, Special Purpose Ledger, Cost element / Cost center / Profit Center Accounting, Internal orders, Product Cost controlling, Profitability Analysis areas.
- Strong knowledge on integration between logistics modules with FI/CO.
- Should be fluent with business processes associated with the use of SAP and comfortable with product costing, manufacturing business terms and concepts.
- Integration experiences with other legacy or 3rd party systems.
- Effectively communicates technical concepts to users and business concept to tech team
- Set, manage expectations, handle difficult/sensitive situation tactfully and defuse tension
- Possess basic knowledge of SAP authorization troubleshooting.
- Must be able to multi-task, work independently as well as a team player and manage own workload under tight deadlines with minimum supervision.
- Possess good analytic thinking and problem-solving skills.
- Ability to work well on cross functional project teams and foster team commitment to tasks.
- Develop relationships with internal and external stakeholders.
- Good spoken English. Ability to speak other languages will be an added advantage. Example, Mandarin, Bahasa Malaysia/Indonesia, Thai, Japanese, Korean etc- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 25, Lê Đại Hành, phường Lê Đại Hành, quận Hai Bà Trưng

Công ty CP Thương mại Dịch vụ Tổng hợp Hai Bà Trưng chính thức đi vào hoạt động từ ngày 10/07/1992. Công ty có trụ sở đặt tại địa chỉ số 25, Lê Đại Hành, phường Lê Đại Hành, quận Hai Bà Trưng, TP. Hà Nội. 

Lĩnh vực kinh doanh

- Sản xuất buôn bán hàng hoá tiêu dùng, tư liệu sản xuất, hàng thủ công mỹ nghệ, vật liệu xây dựng, hàng nông lâm sản, thực phẩm, hàng công nghiệp.

- Kinh doanh xuất nhập khẩu hàng hoá tiêu dùng, vật tư, nguyên liệu, thiết bị sản xuất, hàng thủ công mỹ nghệ,

- Liên doanh liên kết làm đại lý, uỷ thác giới thiệu hàng hoá cho các thành phần kinh tế trong và ngoài nước.

- Dịch vụ du lịch, lữ hành visa, cho thuê nhà. Dịch vụ về ăn uống, văn hoá, sách báo, băng nhạc...

- Mua bán cổ phiếu.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Click để đánh giá