Việc làm Thương Mại Kỹ Thuật M.T

Cập nhật 24/10/2024 21:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
công ty cổ phần thương mại kỹ thuật m.t
[TAM SƠN] HN - Senior Client Advisor (Hermes)/ Nhân viên Bán hàng (Hermes)
Thương Mại Kỹ Thuật M.T
2 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.

From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.

The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.

Sales Performance:

  • Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients

  • Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI

  • Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team

  • Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of

  • Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Client Management:

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Store Operations:

  • Perform store duties as assigned by management team

  • Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input

  • Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines

  • Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties

  • Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines

  • Participate in store stock take and cycle-counts

  • Respect Brand standards in terms of grooming and behavior

  • Follow working schedule as planned by management team

  • Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store

Compliance and Standards:

  • Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.

  • Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment 

  • A natural passion for people and service

  • A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures

  • A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile

  • Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry

  • A good level in English

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

công ty cổ phần thương mại kỹ thuật m.t
Thương Mại Kỹ Thuật M.T Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 65, Đường Tân Thới Nhất 21, Khu phố 4, Phường Tân Thới Nhất, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Kỹ Thuật M.T thành lập năm 2003, chuyên cung cấp sản phẩm và giải pháp trong lĩnh vực Oil & Gas, Marine. Công ty MT là công ty thương mại của Việt Nam được thành lập vào năm 2003, là nhà phân phối tin cậy cho các thiết bị điện sử dụng trong môi trường dễ cháy nổ.Chúng tôi có nhiều kinh nghiệm cũng như sự hiểu biết để đại diện cho những nhà sản xuất quốc tế chuyên cung cấp và thực hiện những dự án vừa và lớn.Nhiệm vụ của chúng tôi là giúp đỡ khách hàng nhận ra sự tiếng tăm trên thị trường Việt Nam và cung cấp cho họ hầu hết sự tư vấn toàn diện và rất nhiều hệ thống cũng như bộ phận có chất lượng cao sử dụng trong nhiều ngành công nghiệp như công nghiệp dầu khí và công nghiệp hàng hải.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Kỹ Thuật M.T

Bạn làm việc tại Thương Mại Kỹ Thuật M.T? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Kỹ Thuật M.T

Thương Mại Kỹ Thuật M.T

Click để đánh giá