Mô tả công việc
- Identifying need periods and adapting strategy and promotional campaigns accordingly
- Immediate and timely communication to Sales team and property on site teams, developing longterm professional business relationships.
- Update action plans and financial objectives quarterly
- Identify new markets and business opportunities, acquiring and developing new business accounts and preparing sales proposals for clients
- Implement all sales actions plans related to this market as outlined in yearly strategy
- Conduct daily sales calls and evaluations with partners
- Represent hotel in various events and exhibitions
- Help out the team with any other client events and sales calls
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Bachelor or undergraduate degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related specialties;
- At least 3 to 4 years of experience in sales leisure
- Knowledge of leisure travel and hospitality, and other related tourism industries required.
- Must show pattern of significant growth and consistency in prior work experience.
- To effectively communicate with guests, oral fluency in English is required
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Bất động sản Queen Land được thành lập từ tháng 4 năm 2015. Sau hơn 7 năm hoạt động, thương hiệu Queen Land đã tạo dựng được uy tín và vị thế dẫn đầu trên thị trường bất động sản Việt Nam với hệ thống gần 20 văn phòng trải dài từ Bắc vào Nam: Hà Nội, TP.HCM, Hưng Yên, Hải Dương, Quảng Ninh, Lào Cai, Thanh Hóa, Nghệ An, Hà Tĩnh, Quảng Trị,… Đến nay, qua hàng trăm dự án được triển khai và hàng ngàn sản phẩm từ căn hộ chung cư đến biệt thự liền kề được trao gửi đến khách hàng, Queen Land đã trở thành lựa chọn hàng đầu của nhiều khách hàng và các Chủ đầu tư.