Mô tả công việc
-Objective:
Maintain and develop new partnerships, products, and services for the Maazi Viet Nam to increase income, this includes:
Food and beverage services;
Event and Catering Services;
Meet targets have been set
Build and maintain relationships with customers and business partners.
Key Responsibilities:
Implement the sales and marketing strategy to push up sales revenues of Maazi Restaurants.
Approach tour companies, tour guides, trade agents, and partners for direct sales of restaurants, catering, and other services.
Direct meeting with cooperating clients for joint venture and a potential chance for partnership
Directly conduct direct sales for local awareness and special sales and MKT campaigns among potential customers (Offices, Resident Buildings, Corporates, tourist attractions/spots, Hotels, partners…)
Host inspection groups, prepare hospitality gifts at the beginning of the year and other special occasions, and inform any new sales policy tour company, tour guide, trade agents (by email/SMS/phone call)
In charge of event/catering arrangement.
Take care the brand exposure, image, identity and restaurant façade
Support on any sales, MKT initiatives or product/service innovation to help increase revenue, profit or cost saving.
Set up and Ensure database of customers and partners is up to date and receive regular communications
Conduct Market survey, market research and competitors report at least twice per year to support strategic planning and marketing.
Other related tasks as assigned by BOM
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary (negotiated)
- Competitive year end bonus (13th month)
- Lunch allowance for full time workers.
- 50% off when dining in any outlet.
- Service tax and tips (shared between all staff)
Yêu cầu công việc
Qualifications / Experience:
A relevant qualification in Sales & Marketing, Business, Economic and/or Commerce.
Minimum 02-year experience in a sales, business development (Hospitality/F&B Experiences preferred). Able to travel to the designed locations when required.
Planning, problem-solving and time-management skills
Result oriented and well communication skills (written and oral) in both Vietnamese and English
Yêu cầu hồ sơ
- updated CV
- Copy certificate/diplom...
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ SẢN XUẤT ĐÁ QUẢNG NAM Việc thành lập VBS với sứ mệnh trở thành doanh nghiệp tiên phong và hàng đầu trong sản xuất, thương mại bột thạch anh chất lượng nhất Việt Nam là một bước đi đầy táo bạo..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước và nước ngoài
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
- Xây dựng đội ngũ (team building)
Lịch sử thành lập
- 2019: Công ty được thành lập
Mission
- Là doanh nghiệp tiên phong, VBS mang sứ mệnh cung cấp bột đá thạch anh 100% thuần Việt được khai thác từ mỏ đá Tảng Lăn (Quảng Nam) làm nguyên liệu cho việc sản xuất đá thạch anh. Đồng thời, việc vận dụng các công nghệ tiên tiến, hiện đại nhất từ Hàn Quốc dưới bàn tay, khối óc của người Việt giúp VBS tạo nên lợi thế cạnh tranh về giá trị từ đó mang đến nguồn nguyên liệu, chế phẩm hoàn hảo cho các nhà đầu tư trong và ngoài nước. Bên cạnh sứ mệnh là doanh nghiệp tiên phong trong lĩnh vực sản xuất và thương mại bột đá thạch anh, VBS còn có những đóng góp giá trị cho sự nghiệp tự cung tự cấp của nền công nghiệp nói riêng và nền kinh tế Việt Nam nói chung.