Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Oversee the day-to-day operations of our teams.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
Yêu Cầu Công Việc
• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.
• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.
• Good at English (conversational level).
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).
• Intermediate to advanced reporting skills.
• A high level of commercial awareness
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Well-developed communication and problem-solving skills.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 22 Tr VND
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Tư Vấn Bất Động Sản Đại Lợi được thành lập từ năm 2011, Property Plus tự hào là một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực tư vấn, quản lý và cho thuê căn hộ chung cư, căn hộ dịch vụ cao cấp cho người nước ngoài.
1. Mạng lưới căn hộ đa dạng
Chúng tôi quản lý mạng lưới căn hộ rộng khắp Hà Nội, đa dạng về loại hình (biệt thự, căn hộ dịch vụ, chung cư, ...), đa dạng mức ngân sách, nhằm đáp ứng nhu cầu của nhiều nhóm khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Với sự am hiểu về văn hóa của từng quốc gia, cá nhân hóa dịch vụ tới từng khách hàng. Property Plus đảm bảo mang đến chất lượng dịch vụ 5 sao làm hài lòng tất cả các khách hàng.