Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)

Hành chính
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)

Cập nhật 08/01/2025 21:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tin Học – Viễn Thông Hàng Không ( Aits)
Regional Marketing Executive (Biotechnology)
Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)
14 việc làm 87 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Regional Marketing Executive

This role is responsible for developing and executing marketing activities that drive growth through regional and channel partners in the SEA region. It requires a deep understanding of regional market dynamics and effective marketing tactics to support regional expansion goals.

Key Responsibilities

Regional Marketing Coordination

  • Coordinate and deliver high-impact Tier 1 regional events, regional KOL engagement, and amplify regional brand value.
  • Support the marketing onboarding of new channel partners to expand market coverage through co-branded marketing materials, promotions, and event initiatives.
  • Cultivate strong relationships with channel partners and regional marketing leads to maximize collaboration and mutual growth.
  • Plan and execute targeted marketing campaigns tailored to regional market needs and channel partner capabilities.
  • Support channel partners on product offerings, marketing programs, and sales techniques.
  • Collaborate with cross-functional teams to align channel strategies with broader company goals.Campaign Monitoring and Reporting:
  • Report and monitor campaign performance through KPIs and monthly analytics, optimizing ROI and business impact.
  • Adjust marketing plans based on performance insights to enhance campaign effectiveness.

Market Analysis:

  • Consolidate market data and insights from regional SEA teams to prioritize and implement marketing programs.
  • Conduct market research to identify trends, competitor activities, and customer preferences.
  • Report and provide regular updates on market research to the Function Head.

Budget Management:

  • Manage regional channel marketing budgets, ensuring cost-effective resource allocation.
  • Track, report, and provide regular updates on budget performance to the Function Head.

Yêu Cầu Công Việc

Job Requirements:

  • Bachelor’s degree in Pharmaceutical, BioScience, or Marketing.
  • At least 2 years of experience in the Pharma, Medical Devices, or Healthcare sectors.
  • Enthusiastic about Bioscience, Healthcare, and Oncology.
  • Exceptional skills in time management, result orientation, integrity, and creativity.
  • Willing to learn and execute multiple tasks in project execution.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
366 Đường Nguyễn Trãi, phường 3, Quận 5, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tin Học – Viễn Thông Hàng Không ( Aits)
Tin học Viễn thông Hàng không (Aits) Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Nằm trong chủ trương chung về phát triển Vietnam Airlines (VNA) thành một Tập đoàn Kinh tế mạnh, các cấp Lãnh đạo của VNA đã nhìn nhận Công nghệ Thông tin - Viễn thông (CNTT-VT) là một trong những trọng tâm phát triển trong giai đoạn mở cửa bầu trời và cạnh tranh trong Thương mại Điện tử toàn cầu. Việc thành lập Công ty Cổ phần Tin học - Viễn thông Hàng không (AITS) được triển khai theo định hướng của Đảng và Nhà nước trong giai đoạn hội nhập nền Kinh tế, mở rộng quan hệ trên thương trường và nâng cao năng lực cạnh tranh với các Hãng hàng không trên thế giới và trong khu vực.

AITS được thành lập ngày 11/11/2008 và đi vào hoạt động chính thức từ ngày 01/01/2009 với mô hình Công ty Cổ phần hoạt động trong lĩnh vực CNTT-VT, xử lý dữ liệu với sự tham gia của các cổ đông sáng lập là Tổng Công ty Hàng không Việt Nam (VNA), Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam (VNPT) và Công ty cổ phần Tập đoàn HiPT (HiPT).

Những nghề phổ biến tại Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)

Bạn làm việc tại Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)

Tin học Viễn thông Hàng không (Aits)

Click để đánh giá