What You Will Do
Team Management & Strategic Leadership
- Lead and oversee the Influencer Management team, ensuring high-quality execution across all projects.
- Coach, train, and improve team processes to boost productivity and work quality.
- Foster a collaborative, results-driven culture, promoting accountability and professional growth.
- Develop and implement strategies to align with the division’s goals and business objectives in collaboration with senior management.
- Manage and optimize workflows for influencer onboarding, campaign execution, and performance reporting.
- Act as the influencer marketing expert, working with internal teams (Account, Planning, Creative, Creator Growth) to develop winning strategies and proposals.
- Research and propose influencer lists, prepare quotations and optimize KPIs for client campaigns.
- Serve as the escalation point, ensuring quick issue resolution and alignment with client expectations.
- Discover new influencers and build strong relationships with key influencers and talent agencies.
- Negotiate and close deals with influencers, ensuring successful campaign execution and performance reporting.
- Collaborate with project management teams to set campaign KPIs and ensure client satisfaction through clear communication and execution.
- Work with business development to explore new influencer collaboration opportunities.
- Ensure compliance with legal, financial, and ethical standards in partnership with Finance/Legal/Procurement teams.
- Provide support to other departments as needed.
- Bachelor's Degree required.
- At least 6 years of proven experience in influencer marketing, digital marketing, or talent management, with 4 years in a leadership role.
- Experience managing teams of 10-20 members.
- Strong connections with KOLs/Influencers and 4+ years of experience in influencer booking.
- Deep understanding of influencer marketing trends, social media platforms, and audience engagement strategies; knowledge of Affiliate Marketing is a plus.
- Proven ability to manage complex, large-scale campaigns with a strong operational background.
- Excellent communication, leadership, and negotiation skills, with fluency in English.
- Self-starter with a fast-learning, can-do attitude.
- Exceptional organizational skills, with the ability to handle multiple projects in a fast-paced environment.
- Social-savvy with a keen ability to research and identify new influencers across platforms.
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private Health Insurance
- Allowances (Parking Fee, TGIF, Team Bonding,...)
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Work in a professional, active, international, and dynamic environment
Với bề dày kinh nghiệm 20 năm hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh các loại máy xây dựng. Tổng công ty Vĩnh Phú với thương hiệu VITRAC đã từng bước vươn lên trở thành : NHÀ CUNG CẤP MÁY XÂY DỰNG CHUYÊN NGHIỆP HÀNG ĐẦU VIỆT NAM.
Một số thương hiệu và sản phẩm VITRAC tự hào đang phân phối:
- Máy bào đường, máy trải bê tông xi măng, máy tái chế đường giao thông, máy khai thác mỏ WIRTGEN, máy trải nhựa VOEGELE, xe lu HAMM, máy nghiền sàng đá di động KLEEMANN, trạm trộn bê tông nhựa nóng BENNINGHOVEN – CHLB Đức.
- Máy cẩu bánh xích KOBELCO – Nhật Bản.
- Máy cẩu bánh Lốp TADANO – Nhật Bản.
- Máy bơm bê tông, máy khoan đá, búa phá đá hiệu EVERDIGM – Hàn Quốc.
- Cần cẩu DONGYANG - Hàn Quốc lắp trên xe ô tô tải.
- Máy đào thuỷ lực bánh xích, bánh lốp, máy xúc lật HITACHI – Nhật Bản
Với mục tiêu phát triển thương mại đi đôi với dịch vụ, cùng với đội ngũ kỹ sư, nhân viên giỏi kỹ thuật, hoàn thiện về chuyên môn, chúng tôi chào mừng các bạn hãy cùng chúng tôi song hành xây dựng nên những tương lai, hoài bão và giá trị bền vững lâu dài.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2018
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi