Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a)In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
SPECIAL REQUIREMENTS
- Willing to work overtime (out of office hours, weekend, break days) to finish tasks assigned
- Go to business trip as required
- Joining some other Projects as required
WORKING ADDRESS
52 Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp Hồ Chí Minh
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 60
- Lương: Cạnh tranh
Toyota Hoài Đức, Đại lý chính hãng của Toyota Việt Nam xin gửi lời cảm ơn chân thành đến Quý khách hàng đã tin tưởng lựa chọn Sản phẩm và Dịch vụ của Toyota trong thời gian qua. Toyota Hoài Đức được thành lập từ 06.2020 với phương châm tận tâm phục vụ Quý khách theo mô hình 4S:
Bán xe ôtô Toyota mới;
Mua bán, ký gửi xe Toyota đã qua sử dụng có bảo hành;
Cung cấp dịch vụ bảo hành, bảo dưỡng, sửa chữa chuyên nghiệp tiêu chuẩn Toyota;
Cung cấp phụ tùng, phụ kiện chính hiệu Toyota
Đại lý chính thức đi vào hoạt động tại địa chỉ: Km15+575, quốc lộ 32, thị trấn Trạm Trôi, huyện Hoài Đức, thành phố Hà Nội. Với vị trí địa lý ở cửa ngõ của thành phố, cùng với cơ sở hạ tầng và trang thiết bị được đầu tư hiện đại nhất bậc hiện nay; Toyota Hoài Đức sẽ là sự lựa chọn tuyệt vời cho quý khách khi có nhu cầu mua, bán xe hay sửa chữa, bảo dưỡng.