Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Lead, plan, and execute social media communication all channels (Facebook, Instagram, Groups, email marketing) and marketing initiatives to ensure consistent brand messaging and image targeting key segments.
- Analyze data and assess the strengths and weaknesses of partner management. Collaborate to develop solutions that enhance performance.
- Work closely with agencies and communication support teams (Advertising, Market Research, PR, etc.) to deliver cohesive brand experiences across all touchpoints.
- Coordinate with the Brand team to design and implement marketing promotions and activations aimed at driving sales and increasing brand awareness.
- Partner with various functions (Brand, Operations, Supply Chain, Finance, Product, Admin, etc.) to support ongoing projects, competitive analysis, budget management, and media planning.
- Develop and coordinate product shoots aligned with seasonal themes and marketing objectives.
- Monitor, track, and report on events, promotions, and campaigns to evaluate effectiveness and inform future strategies.
- Track and report on advertising and promotional spending on a monthly basis.
Yêu Cầu Công Việc
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
· Knowledge of Luxury/fashion/Cosmetic/Retail is a plus.
· At least 2 years of experience working in marketing role.
· Strong reporting skills.
· Pro-active, adaptive, and good follow-through
· Positive attitude, result-oriented, resourceful, innovative
· Good command of English in writing & speaking
· Has experience in opening new stores activities and activation
· Competent in office computer skills
· Highly committed, passionate, well organized, pro-active, honest, integrity, detailed, persevere and diligent
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Đội ngũ của VMARK có nền tảng vững chắc và niềm đam mê đối với tri thức quản trị kinh doanh, tiếp thị, tài chính và phát triển các giải pháp hỗ trợ doanh nghiệp phát triển thị trường.thị trường Việt Nam.
Chúng tôi tuyển dụng những người có năng lực lãnh đạo, sáng tạo, chú trọng hiệu quả, nhiệt tình trong công việc và có khả năng làm việc cũng như điều hành nhóm.
Mỗi con người tại VMARK luôn cam kết và hành xử theo nguyên tắc giá trị, việc quản lý bằng giá trị được áp dụng tại VMARK nhằm tạo ra văn hoá làm việc hiệu quả, năng suất và chất lượng. Các giá trị này được Lãnh đạo và cán bộ VMARK chia sẻ với các đối tác và khách hàng. VMARK cam kết hành xử và hoạt động theo các giá trị sau: Hiệu quả, Chất lượng,Thẳng thắn, Nhiệt tình, Chuyên nghiệp...
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2010
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.