Việc làm KMCC Việt Nam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn & Xây Dựng KM Việt Nam
Senior Expert, Business Design
KMCC Việt Nam
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Job Purpose
The job holder is responsible for design and manage effectively sales consulting models / processes on single channel/ Omni to meet the maximum needs of customers and optimize banking performance according to selected CVP by following activities:
- Build a Omni sales strategy (selling model)
- Design /improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Manage and governance effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes
Key Accountabilities (1)
Build a Omni sales strategy (selling model):
- Well understand Omni sales channel and be able to apply in designing, setting up, implementation, and managing business models / processes.
Key Accountabilities (2)
Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals :
1. Design / improve selling consulting models/processes:
- Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Design process of receiving and managing customer leave
- Design selling process in Omni channel/ single channel to get Business targets.
- Design selling process for sales team in each segmentation according to approved selling and service model.
- Make proposals to relevant departments to synchronize the adjustment of sales model / process with supportive tools / policies, etc.. (such as business programs, GCM feature development, reporting system, KPIs policy setting, etc..) to ensure operation, and performance tracking.
2. Governing effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes (before handover to BAU)
- Manage effectively input and output indicators of selling consulting models / processes
- Collaborate with stakeholders (Sales Efficiency Management and Business Productivity, Regional Business Development, etc..) identify problems arising from data (reported data; observation, customer interviewing, sales force, etc..) for in time and effective solutions
- Coordinate with stakeholders for effective communication, implement directions, support to respond to questions related to model / process designs.
3. Coordinate with DO in developing digital channels for individual customers, offer requests and relevant information for the DO to develop and implement digital channel effectively.
- Set development requirements for the DO to ensure a seamless customer experience at all bank interaction points.
- Coordinate with the DO to increase awareness of customers, channels, units, and consulting forces on the developed features in digital channel
Key Accountabilities (3)
Resource management and development
- Maintain working rhythm through applying Agile work culture, Coporate culture:
- Ensure consistent understanding and application of organizational cultural values, behavioral standards
Perform other tasks assigned by the Director, Business Design, Senior Director Business DevelopmentYêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications:
- B.A on Economics/ Finance/ Banking/ Marketing/ BA.
- Foreign language (English): At least TOEIC 650 or similarity 'Domain expertise:
- Minimum 10 years of experience in Banking and Finance.
- Priority for experience on designing customer experience/ process/ model desinging.
- Get experience applying agile working culture"Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tư Vấn & Xây Dựng KM Việt Nam
KMCC Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Cổ phần tư vấn và xây dựng KM Việt Nam tự hào đã hoàn thành nhiều công trình như trung tâm thương mại, nhà xưởng, nhà máy cho các khách hàng thuộc nhiều lĩnh vực sản xuất, ngành nghề trên khắp các tỉnh thành của Việt Nam. Với đội ngũ quản lý, cán bộ kỹ thuật và các tổ công nhân chuyên ngành có nhiều năm kinh nghiệm và có năng lực cùng với hệ thống thiết bị máy móc đồng bộ. Công ty Cổ phần tư vấn và xây dựng KM Việt Nam không ngừng phát triển và đang từng bước khẳng định mình trở thành một trong những doanh nghiệp chuyên nghiệp, uy tín trong các lĩnh vực thiết kế và thi công các công trình xây dựng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

  • Công ty Cổ phần tư vấn và xây dựng KM Việt Nam không ngừng phát triển và đang từng bước khẳng định mình trở thành một trong những doanh nghiệp chuyên nghiệp, uy tín trong các lĩnh vực thiết kế và thi công các công trình xây dựng.

Những nghề phổ biến tại KMCC Việt Nam

Bạn làm việc tại KMCC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KMCC Việt Nam

KMCC Việt Nam

Click để đánh giá