Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Customer Service Supervisor - Trading | Nhân Viên Chăm Sóc KH - Thương Mại
Job Code: 113948
- Working location: Hoan Kiem Dist, Ha Noi
Responsibility
- Communicate with customers (taking care of customers)
- Receive & solve all matters relating to products of customers and services
- Coordinate and hold internal meetings for customer's requirements (cost down, design change...)
- Control the delivery and shipping schedule based on PO/DO from the Customer
- Make data for sales monthly report
- Other jobs will be discussed more in the interview
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Language: English at Business Level
・Experience: Having 3 years of relevant job experience who knows import/ export businesses, sales, and customer service for manufacturers, or overseas trading enterprises (working for Japanese companies is preferred).
+ Having experience working in the logistics field, especially sea transport
+ Having experience in handling documents, working with Forwarders
+ Having experience in purchasing
<Skills >
- Good skills in using Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel…).
- Strong customer service and problem-solving skills.
[Characteristics]
- Good ability of communication, negotiation, have a high sense of responsibility
- Ability to work independently with a high level of professional integrity and ethics.
- Teamwork skills, enthusiasm.
- Can work under high pressure.
- Willing to update new regulars & laws related to jobs.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập và điều hành bởi những người đam mê và giàu kinh nghiệm về CNTT và Viễn thông nhưng Viscom vẫn liên tục cải tiến, đổi mới để tăng sức cạnh tranh và phục vụ Khách hàng và người tiêu dùng ngày càng tốt hơn. Viscom là Công ty tiên phong trong việc thực hiện chính sách bảo hành đổi ngay cho người tiêu dùng cho rất nhiều dòng sản phẩm. Được Khách hàng và người tiêu dùng đánh giá rất cao. Đến nay Viscom đã có chặng đường 16 năm kinh nghiệm. Hiện nay chúng tôi đã có hơn 1.000 Đại lý bán lẻ, các siêu thị điện máy, máy tính, các Công ty máy tính thương hiệu, các Công ty dự án, các Công ty Viễn thông. Hệ thống Đại lý có mặt trên 63 tỉnh thành tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Công ty tiên phong trong việc thực hiện chính sách bảo hành đổi ngay cho người tiêu dùng cho rất nhiều dòng sản phẩm. Được Khách hàng và người tiêu dùng đánh giá rất cao. Đến nay Viscom đã có chặng đường 16 năm kinh nghiệm. Hiện nay chúng tôi đã có hơn 1.000 Đại lý bán lẻ, các siêu thị điện máy, máy tính, các Công ty máy tính thương hiệu, các Công ty dự án, các Công ty Viễn thông. Hệ thống Đại lý có mặt trên 63 tỉnh thành tại Việt Nam.