Mô tả công việc
Analyze Client’s request to come up with the right strategies, assign tasks to internal resources to develop services model and proposal.
Consolidate and produce business plans and review together with other business heads.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships with clients to expand new projects.
Assist Directors and BODs to track and provide analytical reports on the development of strategic initiatives, financial performance and the market.
Involve in Proposal and Quotation making process.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Other tasks as assigned by Division Director and BODs.
Develop and communicate strategic roadmap, corporate strategies and business strategies to relevant business units.
Analyze situations and identify needs of new and existing Client to propose Solutions.
Research and identify market trends and opportunities, collaborate with internal & external stakeholders to create New Service Model based on Market trend and New technology.
Design core solutions to address client’s business needs.
Study and localize Group’s Service Model to Vietnam Market.
Produce regular and ad- hoc research papers / reports on business development and market landscape.
Complete all reporting activities accurately and on time.
Research and develop various solutions to case studies and service models.
Educate stakeholders to understand the concept of TCV&039;s new services.
Join Client meeting with Sales/ Client Success team to gather and verify business needs, gather requirements and provide consultation to Client.
Yêu cầu công việc
Proficient Microsoft Office (Advanced Excel, Power Point).
Logical and critical thinking, Analytics skill, Market research, Attention to details, Problem solving, Technical Skills, Decision- Making Skills, Managerial Skills.
Fluent written and Spoken English (equivalent to IELTS 7.5).
Bachelor’s degree.
Familiar with B2B Global business environment.
Presentation, Negotiation and Persuasion Skills.
Experience in BA, Market research & Consulting (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting) for at least 2 years.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:45:02
Được thành lập và điều hành bởi những người đam mê và giàu kinh nghiệm về CNTT và Viễn thông nhưng Viscom vẫn liên tục cải tiến, đổi mới để tăng sức cạnh tranh và phục vụ Khách hàng và người tiêu dùng ngày càng tốt hơn. Viscom là Công ty tiên phong trong việc thực hiện chính sách bảo hành đổi ngay cho người tiêu dùng cho rất nhiều dòng sản phẩm. Được Khách hàng và người tiêu dùng đánh giá rất cao. Đến nay Viscom đã có chặng đường 16 năm kinh nghiệm. Hiện nay chúng tôi đã có hơn 1.000 Đại lý bán lẻ, các siêu thị điện máy, máy tính, các Công ty máy tính thương hiệu, các Công ty dự án, các Công ty Viễn thông. Hệ thống Đại lý có mặt trên 63 tỉnh thành tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Công ty tiên phong trong việc thực hiện chính sách bảo hành đổi ngay cho người tiêu dùng cho rất nhiều dòng sản phẩm. Được Khách hàng và người tiêu dùng đánh giá rất cao. Đến nay Viscom đã có chặng đường 16 năm kinh nghiệm. Hiện nay chúng tôi đã có hơn 1.000 Đại lý bán lẻ, các siêu thị điện máy, máy tính, các Công ty máy tính thương hiệu, các Công ty dự án, các Công ty Viễn thông. Hệ thống Đại lý có mặt trên 63 tỉnh thành tại Việt Nam.