Mô tả công việc
- Provide creative direction, concepts to internal & external audience in line with marketing strategies and business goals
- Work with related departments and advertising agencies to devise an external advertising campaign that meets the corporate/ marketing objectives and A&P budget.
- To cooperate with Brand team and Digital team to develop content for digital apps, website, and social media
- Liaise with global and related departments to develop the advertising materials for internal media among Distributors and Customers
- Tracking and monitor the effectiveness of the advertising campaigns
- Monitor and analyze the competitor's advertising spending, trends and effectiveness.
2. Manage all business support materials (BSM) of the responsible brands and projects (i.e magazine, Starter Kit, new product launch BSMs, etc.)
- Coordinate with global, concerned departments and designer/ third party agencies to produce product BSMs both for sales and free distribution including leaflets, brochures, etc
- Conduct the appropriate survey and evaluate BSM sales performance for more improvement
- Assures adherence to all brand and style guides for art, [protected info] & across brands
- Assures that materials support global application and are implemented across appropriate markets
3. To cooperate with Regulatory Affairs team for advertising licenses.
4. To handle job responsibilities by special assignments.
- Work with other departments as a team to achieve the company's targets in each special project/assignment.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree or above in Marketing, PR - Communications, Business Administration, International Relations, or related field
- Good organizational and planning abilities with creative and innovative mindset
- Experience in working with content material (social post, articles, PR...).
- Strong deadline commitment attitude, strong interpersonal skills
Quyền lợi được hưởng
13th Month + Annual Performance Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare Insurance for Employee & Family member(s)
Đào tạo
Personal Development and Career Advancement
Công ty cổ phần X20 tiền thân là Xưởng đo may hàng kỹ được thành lập năm 1957, là doanh nghiệp chuyên sản xuất kinh doanh hàng dệt , nhuộm, hàng may, nguyên phụ liệu hàng dệt may, kinh doanh ô tô, xe máy, dịch vụ tư vấn quản lý và kỹ thuật trong nghành dệt, nhộm và may…., sản phẩm may mặc phục vụ thị trường nội địa và xuất khẩu. Kinh doanh xuất khẩu trang thiết bị ngành may, dệt kim. Kinh doanh vật tư thiết bị, nguyên liệu hóa chất phục vụ ngành dệt nhuộm
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng BHXH, BHYT, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Cuộc kháng chiến chống thực dân Pháp thắng lợi, miền Bắc hoàn toàn giải phóng. Đảng và Nhà nước chủ trương xây dựng quân đội chính quy hiện đại. Để đáp ứng nhu cầu về trang phục quân đội, ngày 18 tháng 02 năm 1957, “Xưởng may đo hàng kỹ”, gọi tắt là X20 – tiền thân của Công ty 20 ra đời. Tháng 12 năm 1962, Tổng cục Hậu cần giao nhiệm vụ cho X20 theo quy chế Xí nghiệp Quốc phòng. Đến tháng 4 năm 1968, Tổng cục Hậu cần ra quyết định số 136/QĐ xếp hạng 5 công nghiệp nhẹ cho Xí nghiệp may 20.
- Ngày 12 tháng 02 năm 1992, Xí nghiệp may 20 được chuyển thành Công ty may 20. Tháng 7 năm 1996, Công ty may 20 thành lập Xí nghiệp Dệt kim, cuối năm 1997 thành lập Xí nghiệp Dệt vải. Ngày 17 tháng 3 năm 1998, Bộ trưởng Bộ Quốc phòng ban hành quyết định số 319/1998/QĐ-QP về việc đổi tên Công ty may 20 thành Công ty 20.
Mission
GATEXCO 20 xác định liên tục thỏa mãn nhu cầu ngày càng cao và luôn thay đổi của khách hàng, thật sự trách nhiệm với khách hàng là mục tiêu kinh doanh cao nhất của mình. Vì thế chất lượng sản phẩm dịch vụ và sự sáng tạo không ngừng sẽ là người bạn đồng hành vĩnh cửu trên con đường khó khăn vất vả nhưng đầy vinh quang mà chúng tôi đã chọn.