Mô tả công việc
Be a part of EFL Global!
EFL is a leading global supply chain solutions provider headquartered in Sri Lanka and backed by a global network across 70+ offices in 39 countries throughout Asia, Africa, Middle East, Europe Canada and USA. While offering an extensive range of supply chain solutions including freight, 3PL and inland transportation, EFL embraces an innovative approach to logistics by using digital technologies to create new age business processes and customer experiences.
As a progressive organization that continues to expand via digital transformation, we are looking for dynamic individuals who strive to pursue a career at EFL Global- Vietnam within a rapidly growing business environment.
Your role & responsibilities
- Install, configure and maintain overall policies
- Manage daily operations of IT infrastructure including servers and network.
- Check performance/operation status of servers, network devices, security system.
- Requests create / remove Account (email & ERP system) for new staff/ leavers.
- Manage software license and update.
- Provide daily support to end users on a variety of issues (internet, email, applications, printing....)
- Identify, research and resolve IT technical problems.
- Monitor and troubleshoot hardware and software problems.
- Set-up, configure laptop/PCs for new staff (installation of relevant software, printers....)
- Support to technically manage office equipment (printers, projectors, copy machines, telephone operator...).
- Assist on data extraction on ERP system, creating & scheduling of reports
- Other tasks assigned by management.
Your skills & qualifications
- At least 2 years of working experience in IT admin, network support...
- Good knowledge about network infrastructure & network devices (Cisco, Pep link, Fortinet)
- Strong knowledge about Office 365 products (Outlook, SharePoint, Power Automate)
- Knowledge of ERP software's will be an added advantage
- Good English (both oral and written).
Benefits for you
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Công ty CP Xây Dựng Tư Vấn Đầu Tư Bình Dương (Biconsi) là công ty có hơn 40 năm hoạt động trong lĩnh vực Xây dựng, Đầu tư và Bất động sản. Hiện Biconsi đang phát triển đa ngành, tích cực mở rộng và hoàn thiện các mảng dịch vụ như Cao ốc văn phòng, Trung tâm thương mại, Nhà hàng, Khách sạn & Căn hộ dịch vụ, Café, Trường học, Câu lạc bộ Thể thao, Nội thất, Vật liệu xây dựng, … tạo nên hệ sinh thái đa dạng và hoàn chỉnh, phù hợp với xu thế phát triển đô thị và đáp ứng yêu cầu của nhiều đối tượng khách hàng khác nhau.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2006
Mission
Chúng tôi mang đến cho khách hàng nơi an cư lạc nghiệp trong tầm tay và môi trường sống hiện đại, tiện nghi.